1.400 de elevi și studenți au beneficiat de stagii de practică în cadrul companiei real,- România, în ultimii doi ani. real,- a demarat programul Education la început ca un program care viza formarea de specialiști pentru a se alătura echipei. Ulterior, programul a evoluat, transformându-se și într-o modalitate de a completa sistemul educațional din România.
În 2005, când real,- a demarat campania de recrutare pentru deschiderea primului sau magazin din România, echipa s-a confruntat cu o mare provocare: dificultatea de a găsi candidați specializați în meseriile din zona de producție (brutari, cofetari, patiseri, măcelari). Ceea ce inițial a părut o provocare la nivel local, s-a dovedit a fi o realitate națională: numărul în scădere al școlilor de arte și meserii și al liceelor profesionale, numărul și mai mic al elevilor care optează pentru o meserie și o rată crescută de abandon în instituțiile de acest gen. La momentul respectiv, această nevoie a fost acoperită prin aducerea în echipă a unor specialiști din alte țări, în paralel fiind lansat programul real,- Education. „Principalul atu al programului real,- Education este faptul că răspunde unei nevoi a comunității în care operăm. Echipa noastră a ales să ofere – la standardele unei multinaționale – experiența practică pe care orice companie o solicită ca pe o condiție obligatorie la angajare. Apoi, succesul vine din entuziasmul și implicarea tuturor: echipa noastră, profesori, elevi și studenți”, spune Alina Nițu, Senior Advisor HR Development, coordonatorul proiectului în cadrul real,- România. Pe parcursul timpului, stagiile de pregătire oferite s-au diversificat, incluzând practică atât în magazine cât și în departamente din cadrul sediului central (juridic, marketing, monitorizarea prețurilor), în egală măsură pentru elevi și studenți.