Lego este unul dintre acele produse care a devenit, de-a lungul timpului, mai mult decât un simplu obiect, mai mult decât o simplă jucărie pentru copii, o modalitate de dezvoltare a inteligenței și de divertisment, preferată deopotrivă de cei mici și de cei mari.
Ceea ce nu demult era un brand cu doar câteva produse de bază pentru copii s-a transformat, de-a lungul timpului, într-o marcă recunoscută la nivel internațional, cu produse personalizate în funcție de preferințele de bază ale copiilor. Mai mult, în ultima vreme poți găsi produse Lego care sunt asociate, într-o formă sau alta, altor produse media (vezi Lego Barbie, care a avut o creștere exponențială în urma apariției filmului cu același nume).
Cu alte cuvinte, trebuie să știi că Lego are grijă de întreaga sa audiență și tocmai acesta este unul dintre lucrurile cele mai apreciate de către utilizatorii și fanii acestui brand. Dacă îți dorești să-l introduci pe copilul tău în universul acesta, iată trei produse pe care să i le cumperi fiului tău:
Dacă băiatul tău este pasionat de tot ceea ce înseamnă zona tehnică și dezasamblează diferite aparate electronice doar pentru a le asambla la loc, este pasionat și uimit de vehiculele de mari dimensiuni (macarale, spre exemplu) și își dorește mai în glumă, mai în serios, să devină șofer, atunci colecția tehnică de lego s-ar putea să fie cel mai potrivit cadou pentru el, indiferent de ocazia pentru care te hotărăști să-l răsplătești cu un astfel de obiect.
Bine, nu chiar toată colecția. Poți începe cu câteva produse de bază, precum mașinuțele, care sunt mai accesibile ca preț, iar dacă interesul celui mic crește odată cu complexitatea produsului pe care-l achiziționezi și pe care i-l dăruiești, atunci, vorba englezului, “sky is the limit” („cerul este limita”).
Mai intră și finanțele în discuție, dar aici deja este o decizie care depinde de fiecare familie în parte și de modalitatea în care aceasta se raportează la bani. Ai putea, spre exemplu, să te folosești de pasiunea copilului sau a adolescentului tău și să-l însemni să economisească pentru a putea contribui și el la achiziționarea unui produs de tip lego ceva mai complex. Vei vedea că un Lego Ferrari s-ar putea să fie o bucurie pentru care copilul tău să se mobilizeze și să strângă bani mai repede decât te-ai aștepta.
- Lego Icons.
Copilul tău nu este neapărat interesat de construcții sau de partea tehnică a lucrurilor, dar este la curent cu lumea din jur, vrea să o exploreze constant și să descopere marile minuni ale lumii? S-ar putea ca această colecție să fie una potrivită pentru amândoi și, astfel, să lucrați împreună la obiective precum Turnul Eiffel, Colosseumul, sau fortăreața din Stăpânul Inelelor.
Trebuie să ții cont, totuși, de faptul că această colecție este de o complexitate mult mai ridicată față de cele obișnuite. Nu doar că este vorba despre locuri care au devenit adevărate iconuri, de-a lungul timpului, ci și, poate, de o investire emoțională. Îți dorești, așadar, să ai Colosseumul la tine în sufragerie?
Cu Lego poți face asta. Iar acest cadou poate fi un prim pas, respectiv un prim puzzle pe care cel mic să-l realizeze înaintea unei călătorii la Roma. Experiența va fi, cu siguranță, una și mai intensă atunci când copilul va observa faptul că acest obiect a prins viață și ïl poate chiar vizita.
- Lego Ideas.
Te-ai gândit vreodată cum ar fi ca „Noapte înstelată” a lui Vincent Van Gogh să poată fi asamblată din lego? Pentru că brandul producător s-a gândit la asta. Cum este experiența? Destul de challenging, cel mai probabil. Mai ales dacă nu vrei să asamblezi piesele pe care le ai la dispoziție cu tabloul în față. Pe lângă acest tablou, în colecția Ideas găsești și produse pentru copii, precum globul pământesc, o casă în copac, sau chiar pe Winnie the Pooh.
Pe scurt, ce trebuie să reții despre Lego este faptul că acest brand produce cam tot ce ți-ai putea imagina. Și, în spatele acestei industrii, rămâne în continuare ideea combinării dintre educație și divertisment. Astfel, toți utilizatorii produselor acestui brand își antrenează inteligența și se și distrează, singuri sau împreună cu unul sau mai mulți membri ai familiei, în momentul folosirii produselor Lego.
Mai mult, Lego este deja un brand a cărui credibilitate a atins cote maxime, având un istoric bogat, diversificat și bine dezvoltat de produse de-a lungul timpului. Pe lângă asta, este vorba despre un brand care s-a întipărit în mentalul colectiv al societății. Aproape orice om a ținut în mână, măcar o dată, o piesă a acestui brand. Este, astfel, vorba și despre o relație cu comunitatea pe care brandul a reușit să o cultive încă de la apariția sa.
Tu ce jucării Lego i-ai cumpăra copilului tău? Apelează la întreaga gamă de produse a acestui brand și găsește acolo cele mai potrivite produse pentru tine și pentru cel mic.
Comentarii
comentarii