Acasă Actualitate 40 de companii şi peste 10.000 de premii la Brands in Child...

40 de companii şi peste 10.000 de premii la Brands in Child Care

221
DISTRIBUIȚI

În perioada 29 – 31 mai, Atu Advertising şi Asociaţia Şcoala Mamei Junior organizează împreună cu Iulius Mall Timişoara, primul eveniment de profil din zona de vest a ţării care îşi propune să prezinte oferte de produse şi servicii destinate îngrijirii şi educaţiei copiilor – Brands in Child Care. La prima ediţie Brands in Child Care vor participa un număr de 40 de companii naţionale şi locale. Produsele şi serviciile oferite de expozanţi acoperă domenii foarte variate ale îngrijirii şi educaţiei copiilor. Participanţii la eveniment vor avea ocazia să aleagă dintre ofertele grădiniţelor, cluburilor after-school, instituţiilor psiho-educative, producătorilor de hrană, cosmetice şi medicamente, producătorilor de mobilă pentru copii sau organizatorilor de petreceri. În expoziţiei se regăsesc brand-uri precum: HIPP, Nestle, Topfer, Mustela, Motherlove, Bela, Premaman, Bebedesign, Varuna, United Colors of Benetton, Coca Cola, Ing, Kidsroom. La standurile expozanţilor, precum şi în cadrul activităţilor din timpul evenimentului Brands in Child Care vor fi oferite peste 10.000 de premii. Beneficiarii acestora vor fi vizitatorii expoziţiei, copii sau părinţi, dar si participanţii la seminarii. Pe parcursul celor trei zile de eveniment vor fi organizate tombole şi concursuri cu premii oferite de Procter & Gamble, Klorane, Bella, Nestle, Hipp, Medela, Asociatia Secretul Evolutiei, Rangali Organic Shop. Pe parcursul celor trei zile de expoziţie, părinţii vor beneficia de sfaturi şi îndrumări de la profesionişti pentru a putea oferi copiilor o îngrijire şi o educaţie mai bună. In acest sens vor fi organizate o serie de seminarii pe teme de interes. Timp de trei zile, copii vor putea participa la un atelier de creaţie, în care vor învăţa să realizeze instrumente muzicale în cele mai ingenioase moduri. Teddy Bear Hospital îi aşteaptă pe cei mici şi jucăriile lor preferate la întâlnirile cu viitorii medici pediatri pentru a învăţa prin joc cum să transforme corvoada vizitei la doctor întro experienţă plăcuta şi distractiva.
Brands in Child Care le propune copiilor să descopere o parte din lumea înconjurătoare, prin joc şi distracţie la atelierele Fun Science, iar duminică, 30 mai, de ora 19.30, cei mici sunt invitaţi să facă cunoştinţă cu Izzi şi prietenii lui din poieniţă, si să se bucure de multe premii şi surprize.

Comentarii

comentarii