Acasă Administraţie Alin Nica crede că noua organigramă a Primăriei Timișoara este o întoarcere...

Alin Nica crede că noua organigramă a Primăriei Timișoara este o întoarcere în trecut: ”Postul de grădinar era la ordinea zilei în secolul al XIX-lea”

DISTRIBUIȚI

Propunerea primarului Dominic Fritz de a înființa posturi noi de grădinar șef și manager de cartier nu a fost bine primită de toți decidenții de la nivel local. Președintele Consiliului Județean, Alin Nica, este nemulțumit de modificările din organigramă, pe care le consideră nefolositoare.

”Ne întoarcem în trecut. Cred că postul de grădinar era la ordinea zilei în secolul al XIX-lea, dar nu în secolul al XXI-lea, în era digitalizării în care ar trebui să avem toate spațiile verzi mapate într-un plan digital, iar manager de cartier poate sună foarte pompos, se dublează ceva care există deja în Timișoara. Sunt consiliile de cartier care ar fi astfel golite de substanță.

Nu știu cum se dorește, care este strategia, însă a renunța la un for care reunește mai mulți reprezentanți din cartiere e cel puțin ciudat și să numești doar un singur reprezentant dintr-un cartier, mai ales că în campania electorală ai venit și ai spus că vei ridica cartierele și vei pune accent pe cartiere. Așteptăm toate explicațiile din partea administrației în ședințele de Consiliu Local.”, a declarat Alin Nica pentru Antena 3.

Primarul Dominic Fritz a prezentat noua organigramă a instituţiei, în care apar ca premiere pentru oraş posturile de manager de cartier şi cel de grădinar-şef al Timişoarei. Totodată, 10 posturi de conducere ar trebui desființate şi alte 64 scoase la concurs.

”Reorganizăm întreg aparatul, pe baza unui management modern, astfel încât să ajungem să furnizăm, cu promptitudine, servicii de calitate timișorenilor pe care le așteaptă și cât mai aproape de locul în care trăiesc sau muncesc.

Înființăm posturile de manageri de cartier și de grădinar șef. Deschidem primăria către profesioniști la început de drum, cu inițiativă și inovatori. Alocăm mai multe resurse pentru relația cu cetățenii pentru care creăm două direcții speciale, de Relații Comunitare și de Calitate a vieții. Misiunea va fi ca administrația să susțină rezolvarea tuturor problemelor  timișorenilor care intră în relația cu primăria, prin informare și prin consiliere.80 de posturi, unele oricum vacante, vor fi desființate, din care 10 de conducere. În același timp, nu am dorit o vânătoare de vrăjitoare. Administrația Timișoarei are nevoie de fiecare om, dacă este dedicat misiunii de servire a interesului locuitorilor. Ofer personalului o şansă unică de a demonstra că ştiu, că pot, că vor să servească, cu adevărat, orașul. Sper să valorifice această şansă şi să fie mândri de munca lor şi de poziţia lor în cadrul instituţiei.”, a scris primarul Timișoarei pe Facebook.

Comentarii

comentarii