Acasă Actualitate Angajații din Primăria Timișoara, informați de viceprimarul Ruben Lațcău că s-a suspendat...

Angajații din Primăria Timișoara, informați de viceprimarul Ruben Lațcău că s-a suspendat (și nu prea) noua organigramă

DISTRIBUIȚI

Luni, 17 august, Tribunalul Timiș a suspendat organigrama propusă de administrația Fritz pentru Primăria Timișoara. Decizia, deși încă poate fi contestată, este una executorie și privește și alte acte formulate în baza HCL-ului prin care s-a aprobat restructurarea. Printre acestea, sunt afectate dispoziții de eliberare din funcție și concursuri pentru ocuparea noilor posturi.

Totuși, marți, angajații din primărie au fost informați de viceprimarul Ruben Lațcău că „valabilitatea HCL nr. 237 NU este afectată” și că doar ar fi „suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare”. Structura după care funcționează primăria ar fi „cea în vigoare azi”, până la o altă sentință.

„Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, doar executarea lor este suspendată pentru viitor”, notează „vicele” în e-mailul trimis angajaților. Efecte concrete, mai notează acesta, sentința de luni ar avea doar asupra dispozițiilor de eliberare din funcție și concursurilor pentru ocuparea funcțiilor create de noua organigramă. Acestea nu ar mai produce efecte cel puțin până la o rejudecare pe fond.

„Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, punctează, la final, Lațcău, după ce atrage atenția că primăria pregătește recursul la hotărârea judecătorească de luni.

UPDATE: Același mesaj a fost trimis și sub forma unui comunicat de presă. De această dată, doar ultima parte este atribuită lui Lațcău. Vă prezentăm integral comunicatul primăriei:

În ceea ce privește sentința pronunțată ieri în dosarul nr.3407/30/2021, care are ca obiect suspendarea executării HCL nr.237/15.06.2021, primăria pregătește recursul.

Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege.

Primăria Timișoara va solicita un punct de vedere de la ANFP(Agenția Națională a Funcționarilor Publici) cu privire la situația posturilor care nu au fost afectate de modificarea făcută prin HCL nr.237 din 15.06.2021.

Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, dar sunt suspensive de executare.

Termenele din dispozițiile de eliberare din funcție sunt suspendate, ca urmare a efectului hotărârii judecătorești și vor începe să curgă din nou de la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.

Funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora.

Concursurile pentru ocuparea noilor funcții create prin HCL nr.237 din 15.06.2021 NU se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.

Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi.

«Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții», a declarat viceprimarul Ruben Lațcău”.

Comentarii

comentarii