Acasă Actualitate „Antrenori digitali” la Universitatea Politehnica Timișoara

„Antrenori digitali” la Universitatea Politehnica Timișoara

DISTRIBUIȚI

Universitatea Politehnica Timișoara coordonează un proiect ce își propune dezvoltarea unui set de mijloace pentru formarea personalului universității în crearea și utilizarea eficientă a tehnologiilor multimedia.

În cursul acestei săptămâni a avut loc o primă reuniune on-line a partenerilor din cadrul proiectului MUST – „Multimedia Competencies for University Staff to Empower University – Community Collaborations”.

Echipa UPT, coordonată de prof.dr.ing. Anca Drăghici, susținută de departamentele de Relații Internaționale, Comunicare și Imagine, Financiar-Contabil și de Centrul de e-Learning, s-a întîlnit on-line cu reprezentanți ai universităților partenere (Universidad de Alicante – Spania, Kaunas University of Technology – Lituania, International School for Social and Business Studies – Slovenia, South East European University Tetovo – Macedonia de Nord), dar și cu experți (parteneri ai proiectului) în crearea resurselor digitale, a tehnologiilor de comunicare și multimedia (Storytellme – Portugalia, SoWiBeFo – Germania).

Scopul acestei prime întâlniri de proiect a fost de a stabili cadrul de colaborare și implementare a proiectului MUST, prezentarea potențialului și așteptărilor fiecărui partener, precum și informarea cu privire la aspectele de management financiar.

Mesajul consorțiului internațional MUST a fost categoric pentru considerarea tehnologiilor multimedia ca având un potențial enorm în îmbunătățirea activităților de comunicare, de diseminare a rezultatelor din cercetare; acestea vor crește calitatea educației on-line și vor susține într-un mod profesionist proiectele universității cu alți actori ai comunității.

Ca urmare, proiectul MUST este conceput pentru a îmbunătăți și diversifica abilitățile personalului din universitate, în crearea și utilizarea eficientă a tehnologiilor multimedia pentru educație, cercetare, proiecte comunitare universitare, publicitate, campanii media sau alte acțiuni asemenea orientate către comunitatea locală, regională, națională sau internațională -a explicat Lucian Ronkov, UPT.

 

Comentarii

comentarii