Acasă Actualitate Aplicația de smartphone a Primăriei Timișoara se actualizează. Sesizări doar pe site...

Aplicația de smartphone a Primăriei Timișoara se actualizează. Sesizări doar pe site în următoarele două luni

DISTRIBUIȚI

Aplicația de smartphone a Primăriei Timișoara, cea prin care se pot transmite sesizări și reclamații, va fi actualizată. Până se va trece la o nouă versiune, aceasta nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe magazinul de aplicații. Astfel, în următoarele două luni sesizările vor putea fi depuse doar pe site-ul instituției.

„Aplicația Primăriei Timișoara va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare pentru a fi mai ușor de utilizat, pentru a fi mai transparentă și pentru a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor. (…) Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul www.primariatm.ro. Așadar, pentru orice sesizare, vă rugăm să folosiți platforma web a primăriei la următorul link: https://www.primariatm.ro/sesizari-si-reclamatii/. Odată înregistrată, sesizarea dumneavoastră are un termen de răspuns de maxim 30 de zile”, transmit reprezentanții municipalității.

Comentarii

comentarii