Acasă Actualitate Aquatim va comunica direct cu timişorenii, pe Internet

Aquatim va comunica direct cu timişorenii, pe Internet

DISTRIBUIȚI

Aqatim s-a orientat spre o nouă abordare în relaţia cu clienţii. Pentru o comunicare mai rapidă şi eficientă, compania a recurs la ajutorul Internetului şi reţelelor de telefonie mobilă, medii de comunicare foarte populare în prezent. Două servicii noi vor fi puse la dispoziţia clienţilor în viitor, momentan fiind în curs de testare şi implementare. Clienţii vor primi mesaje scurte, de interes, privind serviciile Aquatim, prin telefonul mobil sau prin e-mail. O categorie de astfel de mesaje va anunţa, de exemplu, întreruperile în furnizarea apei la adresele consumatorilor respectivi. Transmiterea acestor anunţuri se face deja de câteva săptămâni, la contactele disponibile în baza de date clienţi. “Pe viitor, se vor transmite şi alte informaţii prin aceste canale, cum ar fi  înştiinţări privind plata facturilor restante sau citirea contoarelor”, a subliniat Ilie Vlaicu, directorul Aquatim. Mesajele trimise prin SMS sunt scurte, de circa 200 caractere, şi se rezumă la câteva subiecte de interes imediat. Cele transmise prin e-mail vor include mai multe teme de interes, cum ar fi programele de investiţii sau acţiuni ale companiei la nivel de comunitate.
Baza de date cu clienţii Aquatim este în dezvoltare. Orice persoană care doreşte să primească anunţurile respective trebuie să trimită datele de contact (nume, prenume, adresă, telefon, e-mail) la adresa aquatim@aquatim.ro sau la Biroul Relaţii Clienţi de la sediul nostru, str. Gheorghe Lazăr nr. 11/A, tel: 0256 201 370.
Toate informaţiile pe care le vom pune la dispoziţia clienţilor prin SMS sau prin e-mail se transmit şi se vor transmite în continuare prin mijloacele consacrate, prin corespondenţă cu clienţii, prin intermediul presei şi al site-ului www.aquatim.ro.

Comentarii

comentarii