Acasă Actualitate Bătaia de joc a RATT la adresa călătorilor continuă: ”Urcă babo, coboară...

Bătaia de joc a RATT la adresa călătorilor continuă: ”Urcă babo, coboară moşule!”

DISTRIBUIȚI

RATT a trecut la „next level” de batjocură la adresa timişorenilor, care încă mai folosesc mijloacele de transport în comun.

Zeci de timişoreni, majoritatea pensionari, s-au trezit luni după amiaza că de la Catedrală, în loc să ajungă acasă, în Circumvalaţiunii sau spre zona Torontal cu tramvaiul 7, au ajuns la… pas, daţi jos din tramvai şi lăsaţi de izbelişte prin oraş. Că era frig afară şi puteau trage şi ei o frumoasă plimbare pe jos, care face varicele frumos.

„Am aşteptat tramvaiul 7 minute bune, la Catedrală. Eram mai mult pensionari care ieşiserăm de la biserică. A sosit, tramvaiul, am urcat, dar nu ne-am aşezat bine, că la prima staţie, în „Piaţa 700”, vatmanul ne-a anunţat că nu mai merge unde voiam voi să ajungem, la capăt de linie, în Torontal, ci că deviază spre Prefectură. Am întrebat ce alternativă avem să ajungem la destinaţia dorită de noi, nu de RATT şi ni s-a recomandat autobuzul 5. Am coborât. Am aşteptat cuminţi, a venit un microbuz 5 în care am urcat, crezând că ştiindu-se despre problemele tramvaiului 7, acesta, 5-ul va prelua poporul spre Torontal. Am avut fericirea să călătorim 3 staţii, până la Balta Verde, pentru că 5-ul şi-a văzut de drumul lui, spre Ronaţ. Am aşteptat să vină vreun tramvai 4. Nicio speranţă, pentru că am aflat între timp că la capătul liniei 4 (7) din Torontal s-a defectat şina şi de aceea nimic nu mai poate ajunge acolo. Speram să apară un microbuz paralel, că tot trăim într-un stat cu conducători „paraleli”, să ne preia. Dadeunde!

Şi după ce ne-am rotit privirile arc-compas, am văzut că am fost abandonaţi de RATT departe de casă. Am luat-o pe jos, cu gândul la marea nesimţire a şefului RATT, care nici nu-şi verifică liniile noaptea, când e pauză de călători, nici nu pune la dispoziţie faimoasele microbuze noi care pot prelua călătorii în astfel de situaţii de avarie.

‘Ruşine’ este un cuvânt cu mult prea mult respect pe care-l adresez sistemului de transport în comun din Timişoara şi conducerii RATT. Sunt autişti, paraleli, cufundaţi în lefurile lor nemeritat de mari, pentru ceea ce oferă cetăţenilor din ai căror bani trăiesc foarte bine”, ne-a relatat pensionara Elena Dragomir din Timişoara.