Acasă Administraţie Bătaie pe postul de city-manager al Timișoarei. Înscrierile mai sunt deschise pentru...

Bătaie pe postul de city-manager al Timișoarei. Înscrierile mai sunt deschise pentru o zi, dar deja s-au înscris peste 180 de candidați

989
DISTRIBUIȚI

Dominic Fritz a anunțat că apelul lansat săptămâna trecută de municipalitate, pentru ocuparea, prin concurs, a postului de administrator public (city-manager) a creat mare rumoare printre timișoreni, dar nu numai.

„Am primit 180 de CV-uri pentru acest post, încă nu le-am deschis. Sunt foarte, foarte bucuros că există un interes mare. Este un semnal clar că timișorenii, și nu numai, vor să facă parte din această modernizare a primăriei Timișoara. Până mâine seară, mai este deschisă această selecție a CV-urilor”, a spus Dominic Fritz.

Cu o săptămână în urmă, Fritz explica: „Ne trebuie un om cu experiență solidă în management, cu aptitudini de negociere, care știe și engleză, să aibă cunoștințe solide în domeniul bugetării. De abia aștept să primesc aplicații pentru această poziție foarte importantă. Conform codului administrativ, city-managerul poate fi numit direct de primar, nu trebuie făcut neapărat un concurs, dar eu vreau să fie și asta. Vreau să găsesc omul cel mai bun de oriunde, ăsta e motivul pentru care o să fac un proces de selecție”.

După ce miercuri se va finaliza preluarea CV-urilor și a scrisorilor de intenție, urmează și alte probe până să fie desemnat câștigătorul concursului: interviuri telefonice și o discuție între primar și trei finaliști. Din comisia care jurizează concursul va face parte inclusiv edilul.

Anunțul concursului lansat marți, 17 noiembrie, pe site-ul primăriei:

„Primarul Timișoarei caută un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat pentru poziția de Administrator Public/City Manager în Primăria Timișoara.

Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?

Ca administrator public al Timișoarei,

  • Veți administra și gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timișoara;
  • Veți eficientiza constant cheltuielile de funcționare ale Primăriei Timișoara și ale instituțiilor din subordine;
  • Veți asigura întreținerea și funcționarea investițiilor publice făcute de Primărie;
  • Veți reprezenta Primăria în raporturile cu contractanții;
  • Veți coordona activitățile de achiziții publice ale Primăriei;
  • Veți răspunde de implementarea și respectarea serviciilor contractate pentru întreținerea spațiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecție și deratizare și pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timișoara.

Pentru toate acestea, veți lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteți responsabil/ă, veți coordona aparatul de specialitate al primarului.

Profilul dumneavoastră:

  • Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;
  • Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
  • Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
  • Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;
  • Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;
  • Foarte bune aptitudini de negociere;
  • Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
  • Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;
  • Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Loredana Pintea, consilier personal al Primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro), până la data de 25 noiembrie. Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate. 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de Primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului”.

Comentarii

comentarii