Acasă Actualitate BCC Timişoara – un serviciu în interesul comunităţii de 7 ani

BCC Timişoara – un serviciu în interesul comunităţii de 7 ani

DISTRIBUIȚI

Peste 9.700 de timişoreni şi timişeni au beneficiat de informare şi consiliere gratuită la sediul Biroului de Consiliere pentru Cetăţeni (BCC) Timişoara, (str. Braşov nr. 8, sediul FALT) în şapte ani de la deschidere. Cele mai solicitate domenii au fost regimul proprietăţii, servicii publice, asigurări sociale, asistenţă socială, impozite şi taxe şi drepturi şi obligaţii civile. Cei mai mulţi clienţi (35,31%) au avut vârste cuprinse între 36–50 de ani, urmaţi de cetăţenii cu vârste de peste 50 de ani (24,81%). “E un serviciu public în interesul comunităţii timişorene. Omul trebuie ajutat gratuit, fiindcă aici vin persoane cu venituri mici. Acest principiu trebuie păstrat. În Anglia e şi acum gratuit”, a spus Petru Olariu, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Locatari Timişoara (FALT). În perioada decembrie 2008–septembrie 2009, FALT, Primăria Timişoara şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş implementează proiectul “BCC Timişoara–un serviciu în folosul comunităţii”, finanţat de către UE. Din septembrie, proiectul va trebui finanţat din surse proprii sau identificate alte surse de finanţare.

Comentarii

comentarii