Acasă Economic Bega Group a deschis oficial ibis Timisoara City Center

Bega Group a deschis oficial ibis Timisoara City Center

DISTRIBUIȚI

ibis Timisoara City Center s-a deschis pentru public la începutul lunii martie. Hotelul este situat pe strada Circumvalațiunii 8-10A, la mai puțin de 10 minute de mers pe jos de centrul istoric al Timișoarei, lângă destinații atractive de afaceri, divertisment și shopping. Noul hotel economic aparține celei de-a doua generații de hoteluri ibis din România și introduce pentru prima dată în Europa conceptul inovativ și îndrăzneț ibis SQUARE. Noul ibis Timișoara City Center oferă mult mai mult decât servicii de cazare și își propune să devină un hub social vibrant, atât pentru turiști, cât și pentru comunitatea locală. Hotelul a implementat complet eticheta AllSafe by Accor și întâmpină în deplină siguranță oaspeții și localnicii în camerele sale, restaurant, bar, săli de conferințe și alte spații de lucru și relaxare.

Prin noul concept SQUARE, ibis face un pas important către a răspunde așteptărilor oaspeților săi. Designul ibis SQUARE este flexibil, modular și modern. Lobby-ul nu mai este legat de funcțiile sale tradiționale. Este un hub social 24/7, ce oferă restaurant, spațiu de divertisment, relaxare, coworking și întâlniri. La ibis Timișoara City Center, oaspeții sunt bineveniți să mănânce, să lucreze și să se relaxeze într-o atmosferă vibrantă, indiferent dacă sunt turiști sau locuiesc în apropiere. În acord cu ADN-ul său muzical, hotelul va găzdui numeroase evenimente muzicale live, susținute de tineri artiști locali.  

Hotelul oferă un spațiu generos și flexibil dedicat evenimentelor, Music Conference Center. Dispune de 4 săli individuale, care se pot transforma într-o sală mare pentru evenimente corporate cu până la 130 de participanți sau cocktailuri private cu peste 150 de invitați. ibis Timișoara va oferi și o zonă multifuncțională de sport și relaxare, cu biliard, ping-pong și sală de gimnastică, precum și alte două săli de conferințe, situate la nivelul subteran. Hotelul beneficiază și de o parcare exterioară generoasă, de 90 de locuri. 

Charlie’s Corner este noul concept de restaurant al hotelului, un loc informal și relaxat, unde oaspeții hotelului și localnicii pot savura o masă simplă, dar delicioasă. Charlie’s Corner oferă un meniu bazat pe preparate grill ușoare, pe gustul oricui, completate de o selecție generoasă de beri artizanale, locale și internaționale. Barul Charlie’s Corner  este locul unde oamenii, muzica și vibrațiile cool se reunesc. Terasa exterioară încălzită dispune de 100 de locuri și este un sigur și agreabil pentru o cafea dimineața sau o bere artizanală seara.

ibis Timisoara City Center oferă 200 de camere moderne, conectate, izolate fonic, cu draperii care blochează lumina, băi spațioase și paturi extrem de confortabile. Sweetbed™ by ibis este semnătura brandului și garantează un somn de calitate în toate hotelurile din întreaga lume, datorită pernelor sale mari și pufoase, pilotelor extrem de moi și saltelelor de înaltă tehnologie, care se adaptează corpului. Hotelul întâmpină călătorii de afaceri, turiștii tineri și familiile și oferă, de asemenea, 5 camere pentru oaspeții cu mobilitate redusă.     

Ibis Timișoara City Center este rezultatul unei investiții de 10 milioane de euro realizate de Bega Group, un investitor local de prestigiu, cu active și operațiuni semnificative în domeniile retail și ospitalitate. Construcția a durat doi ani și a fost realizată conform standardelor de dezvoltare și de amenajare furnizate de echipa tehnică a grupului Accor.

“Ibis Timișoara City Center este una din investițiile pe care le-am făcut cu certitudinea că ne va oferi o bună rentabilitate pe termen lung. Este și o dovadă de încredere în potențialul turistic al orașului Timișoara. Suntem convinși că, odată cu titlul de capitală culturală europeană în 2023, orașul nostru va deveni o destinație turistică recunoscută în țară și în străinătate. Parteneriatul cu Accor ne oferă acces la o rețea profesională de furnizori, know-how operațional valoros, acces la noi tehnologii digitale, o cultură organizațională bazată pe grijă și atenție, cea mai dinamică rețea de canale de marketing și distribuție, precum și la programul ALL, cel mai bun sistem de loialitate din industria ospitalității.” a declarat Emil Cristescu, Vice-Președinte al Bega Group. 

Afiliat la rețeaua Ibis, cel mai cunoscut brand hotelier din Europa, hotelul este operat printr-un contract de management de către Accor, lider global în ospitalitate augmentată. Inaugurarea sa confirmă încă o dată concentrarea Accor asupra Timișoarei, unul din cele mai promițătoare orașe din România, care va deveni Capitală Culturală Europeană în 2023.

“Avem mare încredere în potențialul turistic al Timișoarei ca destinație de agrement și city break. Este un oraș foarte bine poziționat, ușor accesibil cu mașina din 10 capitale europene. Suntem implicați activ în identificarea soluțiilor pentru promovarea Timișoarei ca destinație turistică. Noul concept ibis SQUARE, pe care îl lansăm acum, răspunde foarte bine noilor cerințe ale clienților, iar echipa valoroasă pe care am format-o în jurul hotelului îl va transforma în curând într-unul dintre cele mai vibrante și creative locuri din oraș.” a declarat Călin Ile, Director General ibis Timișoara City Center.

Pentru siguranța oaspeților pe tot parcursul șederii lor, ibis Timișoara City Center a introdus măsuri intensive de igienă și prevenire. Eticheta ALLSAFE verificată de Bureau Veritas reprezintă noile protocoale și standarde înalte de igienă ale Accor și garantează respectarea acestor standarde în hotelurile din întreaga lume. Măsurile includ distanțarea socială aplicată în toate zonele comune, furnizarea de substanțe igienizante în zonele publice cheie (recepție, ascensoare, restaurante etc.), protocoale întărite de curățare a camerei, inclusiv dezinfectarea suplimentară a tuturor suprafețelor de contact din camere  și băi, check-in, check-out și plăți efectuate contactless, ori de câte ori este posibil, program de curățare întărit în zonele publice cu dezinfectarea frecventă a tuturor zonelor de contact. De asemenea, există o linie telefonică dedicată pentru a răspunde la întrebările oaspeților și pentru a-i ajuta să își pregătească cât mai bine șederea.

Parteneriatul inovator al Accor cu AXA, lider global în domeniul asigurărilor, oferă oaspeților hotelului cele mai recente progrese ale AXA în domeniul telemedicinei prin acces gratuit la tele-consultații medicale. Oaspeții vor avea, de asemenea, acces la rețelele medicale extinse ale AXA cu zeci de mii de profesioniști verificați din domeniul medical.

Comentarii

comentarii