Acasă Actualitate Cadourile şi sponsorizările caritabile de Paşte, tot mai rare la Timişoara

Cadourile şi sponsorizările caritabile de Paşte, tot mai rare la Timişoara

DISTRIBUIȚI

Sucuri şi prăjituri cu pipeta pentru micuţii nevoiaşi!

Felicitările şi SMS-urile nu ţin de foame. Marile companii din Banat nu dau doi bani pe copiii sărmani. Cel puţin la prima vedere.

Firme cu cifre mari, uneori colosale, de afaceri au refuzat categoric o mică atenţie pentru cei mai bătuţi de soartă, de sărbătorile Pascale. OADOR susţine că marile companii au refuzat să dea cel mai mic ajutor creştin în perioada Paştelui. Beneficiarii urmau să fie copiii nefericiţi din Timişoara. La masa lor nu a mai ajuns nimic…
 
Zeci de refuzuri şi ignorări
 
Organizaţia pentru Apărarea Drepturilor Omului din România a vrut să facă o bucurie, de Paşte, micuţilor de la Spitalul de Copii „Louis Ţurcanu” din Timişoara, dar şi celor de la Cantina de Ajutor Social. Au fost contacte zeci de firme, date zeci de telefoane, e-mailuri şi faxuri. Zadarnic, pentru că s-au primit tot atâtea refuzuri. Cele mai multe pe un ton categoric. „Nici una dintre companii nu ne-a contactat sau ne-a refuzat categoric, deşi am dat zeci de telefoane şi am facut reveniri pe e-mail şi fax, vis-a-vis de sponsorizările pentru copiii bolnavi sau nevoiaşi. Am vrut să le facem o mică bucurie de Paşte. La fel cum am procedat în fiecare an. Nu aş fi crezut niciodată ca măcar una sau două firme dintre cele contactate, care au fost selectate dupa cifra de afaceri raporată anul trecut, să nu fi putut să raspundă apelurilor noastre. Sunt profund dezamagită”, ne-a spus Stela Bălăşoiu, consilier în cadrul OADOR.
 
Raţiu: „Au fost unii oameni la care chiar nu mă aşteptam”
 
Coca-Cola, Nestle, Monte Banato sau Tuborg România (produse nealcoolice) au refuzat să ofere orice fel de ajutor. Categorici în refuz au fost şi cofetăriile: Codrina, Fropin şi Ottima Pan. Nici cei de la Pescăria Sava nu au vrut să audă de un mic cadou de Paşte. „În fiecare an am încercat să aducem o mică bucurie copiilor mai nefericiţi. De cele mai multe ori am reuşit. Acum au fost unii oameni la care chiar nu mă aşteptam să procedeze astfel. Domnul Popa de la Monte Banato a zis că nici nu vrea să audă, că pe el nu-l interesează aşa ceva. Coca-Cola, de exemplu,  ne-a dat un număr gratuit de telefon, la care sună tot timpul ocupat. Aici trebuia să facem încă o dată solicitarea noastră de sponzorizare”, spune Teodor Raţiu, preşedintele OADOR.

Comentarii

comentarii