Acasă Economic Campania toamnei în METRO Cash & Carry România

Campania toamnei în METRO Cash & Carry România

325
DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry România a lansat o campanie cu premii consistente, ce pot fi câştigate de catre clientii sai profesionisti care cumpără de minimum 100 lei (fara TVA) pe o singură factură. Această acţiune se desfasoară în toate centrele de distribuţie METRO Cash & Carry şi METRO Punct, din România, în perioada 7 – 20 octombrie 2010. Clienţii participanţi la campanie vor putea câştiga: 4 autorisme Dacia Duster, 10 excursii, pentru două persoane, în Republica Dominicană (staţiunea Punta Cana) cu Club Med, în perioada noiembrie – decembrie 2010; 20 de televizoare LCD Finlux;  20.000 vouchere de cumpărături METRO cu o valoare unitară de 10 lei (TVA inclus), precum şi 20 vouchere a câte un curs la Centrele de Competenţă METRO (Centrul de Pregătire în Gastronomie şi Centrul de Pregătire pentru Revânzători). Campania de deruleaza în perioada 7-20 octombrie. Pentru minim de cumpărături de 100 lei (fara TVA), clienţii METRO vor putea fi câştigătorii acestor premii. Cu cât valoarea facturii este mai mare, cu atât numărul taloanelor de participare primite va fi mai mare. Astfel, pentru cumpărături între 100,00 lei (fara TVA) şi 300,00 lei (fara TVA), se va primi un singur talon de participare, pentru cumpărături de la 300,01 lei (fara TVA) la 600,00 lei (fara TVA), clienţii vor primi 2 taloane, în timp ce pentru fiecare factură a carei valoare este de peste 600,01 lei (fara TVA), cumpărătorii vor primi câte 3 taloane răzuibile de participare. Pentru validare si pentru a obţine informaţii detaliate despre intrarea în posesia premiilor inscripţionate pe taloanele câştigătoare, participantul se va adresa personalului de la Departamentul Supraveghere Case din magazinul METRO Cash & Carry sau METRO Punct în care a efectuat achiziţia de produse. Regulamentul campaniei este disponibil în toate magazinele participante, precum şi pe site-ul www.metro.ro.
 

Comentarii

comentarii