Acasă Economic Caravana Citroën AutoPortret opreşte la Timişoara

Caravana Citroën AutoPortret opreşte la Timişoara

DISTRIBUIȚI

Caravana Citroën AutoPortret, primul eveniment din seria celor dedicate aniversarii a 90 de ani ai mărcii, îşi continuă itinerariul şi va ajunge, în week-end-ul 7 – 9 august, la Timişoara. Timp de 3 zile, începând cu ora 10:00, vizitatorii vor putea admira, într-un imens cort gonflabil de 500 de metri pătraţi instalat în parcarea Iulius Mall, gama de autoturisme Citroën: C1, C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6 si C-Crosser, vedeta expoziţiei fiind conceptul Citroën C-SportLounge, prezent în premieră în România.
Alături de vehiculele de serie şi de C-SportLounge, în cadrul Citroën AutoPortret se întoarce la Timişoara şi modelul Citroën C2 R2 de raliuri, pilotat de Alex Filip, care a debutat în sezonul competiţional intern în Raliul Timişoarei, desfăşurat, pe asfalt, în luna aprilie a acestui an. Vizitatorii pot observa modificările aduse modelului de curse faţă de cel de serie, deoarece la Timişoara, în cadrul Citroën AutoPortret, poate fi admirat şi marele premiu pus în joc în cadrul concursului Kiss FM Grand Prix: un C2 sport chic negru personalizat în culorile postului. 
Alături de expoziţia auto, Citroën propune numeroase animaţii publicului de toate vârstele, de la cei mici la adulţi: concursuri de puzzle cu premii, consola Playstation 3 cu jocul Grand Tourismo al cărui protagonist este conceptul GTbyCitroën, fotografii la minut cu renumitul 2CV din seria „Jandarmii” cu Louis de Funès, drive teste cu cele mai noi modele Citroën (C5, C-Crosser, C3 Picasso), dar şi spatiile special amenajate ale partenerilor evenimentului – Michelin, cu un stand tematic organizat în jurul conceptului anvelopei cu rezistenţă redusa la rulare – Michelin Energy Saver, Orange, care prezintă ultimele oferte şi noutăţi in materie de servicii de telefonie mobilă şi internet pe telefonul mobil şi Kiss FM, care realizează intervenţii live de la eveniment.
Caravana Citroën AutoPortret se va opri săptămânile viitoare în Mamaia şi Bucureşti. Vizitatorii din toate cele 6 oraşe în care caravana se opreşte vara aceasta au şansa de a participa la o tombolă cu premii: 3 excursii la Paris pentru a vizita showroom-ul emblematic Citroën de pe Champs d’Elysées – C42. La C42, Citroën a pus în scena „o călătorie în imagini” de-a lungul istoriei Citroën, pentru a rememora cei 90 de ani de Créative Techologie şi a expus modele reprezentative pentru marcă: Type A (primul vehicul produs în serie mare în Europa), conceptul Hypnos, 2 CV-ul lui James Bond din „For your eyes only”, ultimul model lansat anul acesta C3 Picasso, DS şi C5.

Comentarii

comentarii