Acasă Economic Casa Rusu va suporta din profit o parte din creșterea TVA

Casa Rusu va suporta din profit o parte din creșterea TVA

DISTRIBUIȚI

Casa Rusu, compania de retail a grupului format din Casa Rusu – Rus Savitar, grup dedicat producției și comercializării de mobilă din pal și MDF, cu sediul principal în Timișoara, a anunțat că prețul mobilei din magazinele proprii va fi foarte puțin afectat de creșterea TVA, producătorul urmând să susțină creșterea din profitul propriu. O dată cu mărirea de TVA anunțată de autoritati începând cu luna iulie, producătorul a decis să lanseze o campanie de promoție la colecția primăvară – vară Casa Rusu 2010. Compania a anunțat, de asemenea, că vânzările și cifra de afaceri vor rămâne neschimbate, urmând să existe o diferență în minus la profit ce va acoperi creșterea de TVA.
“Încercăm să suportăm o parte din TVA din adaos.”, spune directorul general, Cristian Rusu. “De exemplu, pentru promoția care a început pe 9 iulie și durează până pe 14 august, prețurile rămân cele planificate, diferența de TVA din această promoție fiind suportată în totalitate din adaos. În plus, începând din 7 august vom demara o promoție cu reduceri între 5 și 10% la absolut toate produsele existente în magazinele noastre.“
Referindu-se la evoluția vânzărilor pe primele 6 luni, în contextul crizei economice și a creșterii taxelor, managementul Casa Rusu a anunțat o creștere de 22% a cifrei de afaceri pentru primul semestru al acestui an. “În primele 6 luni ale lui 2009 vânzările au fost de 7,5 milioane de euro, iar în aceeași perioadă a anului curent am avut vânzări de peste 9,2 milioane de euro. Asta ne dovedește că strategia noastră de a investi în tehnologie pentru a menține un raport calitate-preț bun a fost corectă.”, explică Cristian Rusu. 
Conform datelor deținute de compania Casa Rusu, cumpărătorii și-au micșorat cu aproximativ 10% bugetul de investiții în mobilă în acest an.  Anul 2010 a determinat și creșteri ale cerințelor consumatorilor. “În ultima perioadă, românii se uită mult mai atent la ce achiziționeaza.”, consideră derectorul general Casa Rusu. “De exemplu, faptul că mobilă trebuie să se plieze pe evoluția necesităților clientului este demonstrat de creșterea dimensiunilor spațiului alocat pentru televizor ca rezultat al creșterilor numărului de cereri de LCD TV”. Producătorii de la Casa Rusu consideră că, din punctul de vedere al preferințelor, acest an este caracterizat de  modernismul, design-ul dar și utilitatea unei piese de mobilier. De asemenea, în ce privește culorile , “Wenge” se menține în topul preferințelor consumatorilor. “Cumpărătorul nostru a devenit mai la curent cu tendințele, mai exigent și mai ales mai tânăr, vârsta majorității fiind între aproximativ 25 și 45 de ani”, incheie directorul general al companiei.
În ce privește profitabilitatea companiei Cristian Rusu a declarat că se va menține nivelul de creștere de 10% anunțat la începutul anului 2010, compania preconizând o cifra de afaceri de 22 milioane de euro.
 

Comentarii

comentarii