Acasă Actualitate Ce trebuie făcut pentru înscrierea în Programul de reabilitare termică

Ce trebuie făcut pentru înscrierea în Programul de reabilitare termică

DISTRIBUIȚI

 altProgramul local multianual pentru creşterea eficienţei energetice a atras, până la data de 11 mai 2009, 495 de asociaţii de proprietari/locatari din Timişoara. Din acestea însă, 75 se află în programul pentru acest an, iar lucrările vor începe, după spusele viceprimarului Sorin Grindeanu, în această vară. Deocamdată sunt în curs de finalizare licitaţiile pentru desemnarea proiectanţilor, urmând ca apoi să fie desemnaţi, tot prin licitaţie, constructorii. 

Asociaţiile de proprietari încă neînscrise în program care doresc să facă acest lucru trebuie să depună următoarele documente

: o solicitare scrisă (formular tip) la Primăria Municipiului Timişoara, însoţită de următoarele acte:  hotărârea adunării generale a proprietarilor şi un tabel nominal cu semnăturile proprietarilor, din care să rezulte că majoritatea este de acord cu înscrierea asociaţiei de proprietari în Programul local privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe, în condiţiile şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.18/2009 (formular tip); contractul de mandat în două exemplare, semnat de către preşedintele asociaţiei de proprietari; lista proprietarilor din imobil (formular tip); fişa tehnică a blocului de locuinţe, din care se completează doar următoarele rubrici: adresa blocului de locuinţe; anul construirii; regimul de înălţime; numărul total de apartamente; instalaţia interioară de încălzire. Formularele tip se ridică de la camera 12, ghişeul 2-Edilitare, iar relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Reabilitare Termică Clădiri, camera 211, et.2, Primăria Municipiului Timişoara, telefon: 0256/408374; 0256/408385. Formularele pot fi descărcate şi de pe site-ul primariatm.ro, de la secţiunea Reabilitare termică.

Comentarii

comentarii