Acasă Actualitate Ce trebuie să iei în considerare când cumperi o asigurare pentru telefonul...

Ce trebuie să iei în considerare când cumperi o asigurare pentru telefonul mobil

509
DISTRIBUIȚI

Smartphone-urile au devenit dispozitive indispensabile pentru noi. Cei mai mulți dintre noi suntem inseparabili de telefoane și stăm toată ziua cu ele în mâini. De aceea, este important să avem grijă de ele.

Vei scăpa de multe probleme dacă îți protejezi telefonul cu husă, carcasă și sticlă securizată pentru ecran. Cu toate acestea, niciuna dintre soluții nu este infailibilă și nu reprezintă o opțiune pentru cei care preferă să păstreze designul original al telefonului lor, fără să-l acopere cu husă sau carcasă.

Când cumperi un terminal prin intermediul unei companii de telefonie, ai posibilitatea de a încheia o poliță de asigurare telefon pentru a-l proteja împotriva anumitor incidente, cum ar fi furtul și spargerea ecranului. În unele cazuri, la un preț foarte mic și cu avantaje suplimentare, cum ar fi să ai un dispozitiv de schimb în timpul reparației dispozitivului.

În cazul în care ai nevoie să repari un telefon în afara garanției, o asigurare telefon mobil te ajută să faci acest proces mai suportabil, garantând un timp de reparație mai scurt sau un dispozitiv de înlocuire a telefonului mobil în timp ce acesta este reparat și fără a fi nevoie să îți asumi costuri ridicate atunci când, de exemplu, spargi ecranul, mobilul se udă sau este furat.

Pentru a asigura un telefon mobil, poți opta pentru asigurarea operatorilor de telefonie, pentru asigurarea oferită de alte magazine de tehnologie și pentru cele specifice oferite de unii asigurători. Așadar, vom revizui detaliile fiecăreia dintre aceste opțiuni pentru a compara diferențele dintre principalele propuneri pe care le găsim pe piață.

Ce acoperă o asigurare telefon?

Înainte de a alege o asigurare specifică pentru telefoanele mobile, nu uita că toate dispozitivele mobile au o garanție de doi ani care acoperă orice problemă care nu este cauzată de utilizarea incorectă a smartphone-ului. Adică acele probleme care pot fi derivate din defecțiuni ale software-ului sau hardware-ului intern.

Deși în Uniunea Europeană nu există excepții de garanție pentru baterie și încărcător, producătorii s-au obișnuit să o stabilească între 6 și 12 luni. Deci, cu excepția cazului în care defecțiunea bateriei este din fabrică, producătorii obișnuiesc să pretindă o utilizare greșită pentru a evita să fie nevoie să fie forțați să înlocuiască aceste accesorii pe perioade mai lungi. În acest caz, va trebui să le repari singuri și să suporți singur costul lor.

Pentru restul defecțiunilor sau odată ce au trecut cei doi ani de garanție, telefonul mobil poate fi reparat cu costul aferent, cu excepția cazului în care ai asigurare telefon.

Clauze de luat în considerare la o asigurare telefon

Problemele legate de smartphone-uri pot fi foarte variate și un număr mare dintre ele sunt acoperite de asigurări disponibile pentru aproape toate gusturile. Cele mai frecvente acoperiri sunt:

  • Un ecran spart va fi reparat de către serviciul tehnic
  • Un mobil umed sau care prezintă simptome de umiditate va fi reparat de către serviciul tehnic
  • În cazul în care acestea sunt ireparabile, cel mai probabil asigurătorul va oferi un telefon mobil recondiționat sau o verificare a valorii pe care mobilul o are în momentul pierderii
  • Jaful și furtul. În acest caz, va fi esențial să prezinți o copie a plângerii corespunzătoare la poliție, iar soluția poate fi între oferirea aceluiași model sau a altuia de valoare echivalentă
  • Apelurile realizate între momentul furtului și până când linia este radiată după furt pot fi, de asemenea, acoperite.

Printre defecțiunile care ar putea să nu fie incluse în anumite polițe de asigurare telefon se numără defecțiunile la încărcarea și / sau porturile audio, defecțiuni specifice precum WiFi, GPS, sunetul difuzorului sau căștilor, baterii care se descarcă prea repede sau daune estetice care nu intervin în funcționarea corectă. Pot exista și excepții atunci când pierdem mobilul din neglijență, adică dacă furtul are loc în timp ce utilizatorul a lăsat dispozitivul nesupravegheat într-un loc nesigur.

În plus, asigurarea poate fi limitată la un maxim de piese pe an, de regulă există o sumă minimă care acoperă o parte din reparație sau înlocuire. Și există, de obicei, o perioadă maximă pentru a deschide o cerere din momentul în care apare defecțiunea.

Asigurarea locuinței acoperă furtul telefonului mobil? Dar spargerea ecranului?

Asigurarea locuinței, pe lângă faptul că oferă acoperirea clasică, cum ar fi răspunderea civilă, daune materiale sau furt, poate oferi, de asemenea, acoperire complementară pentru dispozitive tehnologice. Totuși, nu există nimic standardizat și totul va depinde de ceea ce ai contractat anterior cu asigurătorul tău.

Când asiguri conținutul casei tale printr-o poliță, îți protejezi activele în cazul în care acestea suferă daune materiale acoperite de poliță. Cu alte cuvinte, dacă asigurarea ta acoperă furtul și unul dintre obiectele care sunt furate, iar atunci când din casa ta este furat un smartphone, valoarea acestuia va fi luată în considerare la calcularea compensației, în mod similare cu o asigurare telefon.

Comentarii

comentarii