Acasă Actualitate Cel mai tari companii se luptă pentru studenţii timişoreni

Cel mai tari companii se luptă pentru studenţii timişoreni

396
DISTRIBUIȚI

Târgul de carieră JobShop începe sâmbătă, la Timişoara

Unele dintre cele mai prestigioase companii locale şi naţionale se vor lupta pentru a atrage cu oferte tentante studenţii timişoreni. Evenimentul are loc în cadrul târgului de carieră JobShop. Timp de şase zile, în holul facultăţii Electro din cadrul Politehnicii, studenţii au şansa să intre în contact direct cu cele mai mari companii. Nokia, Siemens, Microsoft, Continental,  Procter&Gamble sau Zoppas sunt doar câteva dintre companiile care îşi deschid standuri pentru studenţii timişoreni.

Contact direct cu angajatorii

Evenimentul naţional de carieră JobShop începe sâmbătă, la Timişoara. Dacă weekend-ul este destinat sesiunilor de trainning, între 23 şi 24 martie are loc adevăratul contact între studenţi şi marile companii. 20 de  companii de renume vor avea standuri şi oferte atrăgătoare, în holul facultăţii de Electro. Ajuns la cea de-a 17-a ediţie, JobShop îşi propune să ofere studenţilor atât şansa de a intra în contact direct cu companii de renume din mediul economic timişorean, cât şi oportunitatea de a lua parte la o serie de activităţi ce urmăresc dobândirea de noi cunoştinţe pe care le vor folosi în cariera ce îi aşteaptă. Evenimentul se adresează studenţilor şi absolvenţilor universităţilor tehnice din cele mai mari cinci centre universitare din ţară: Braşov, Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timişoara.

Pentru o carieră de succes

„Scopul nostru principal este realizarea unei legături între mediul universitar şi companii, prin interacţiunea directă dintre studenţi sau absolvenţi şi reprezentanţii companiilor, în vederea formării, dezvoltării şi pregătirii acestora pentru o viitoare carieră. Acest lucru se realizează prin informarea corectă şi rapidă a studenţilor cu privire la marile companii existente pe piaţa locală şi naţională”, spune Teodora Giukin, membru al organizaţiei studenţeşti BEST Timişoara, organizatoarea evenimentului. Seisunile de trainning vor fi partea pregătitoare a contactului între studenţi şi marile companii.  Această pregătire are scopul de a dezvolta latura non-academică a studenţilor, prin seminarii pe diverse teme, precum: negociere, persuasiune, influenţă, team work sau management financiar. JobShop se încheie pe 25 martie, cu câteva ateliere tehnice.
 

Comentarii

comentarii