Acasă Eveniment Centrul Comercial Terra este mai aproape de clienţi

Centrul Comercial Terra este mai aproape de clienţi

307
DISTRIBUIȚI

Terra_modificatSituaţia de criză a creat provocări inedite pentru foarte mulţi comercianţi. Criza a venit cu probleme şi cu cerinţe de profesionalism pentru toţi cei din domeniu.

Centrul Comercial Terra a reuşit să anticipeze şi să contracareze în foarte mare măsură efectele crizei. Contând pe un management activ şi pe o bună înţelegere a chiriaşilor, administraţia a venit în sprijinul clienţilor săi cu discounturi semnificative şi alte facilităţi oferite la plata chiriilor.

Acţiunile nu au fost conjuncturale sau preferenţiale, ele au venit ca un sprijin concret oferit tuturor până la sfârşitul acestui an. Efectele acestor decizii s-au simţit imediat, fiind comensurate în strategia de leasing a firmei, în cadrul unei serioase campanii de îmbunătăţire a mixului de profile a centrului comercial.

În prezent acesta integrează confecţii damă şi bărbaţi, încălţăminte, alimentaţie publică, telefonie mobilă, croitorie, confecţii copii, jucării, decoraţiuni, electronice, electrocasnice, coafor, cafenea-bar, spălătorie auto în peste 150 de magazine, dintre care: Caramel, Clipe Magice, Cosmote, Amely, Zass Electrocenter, Ziga-Zaga, Petrocom, Azur, Guban, Pelle D’oca, Segreti D’angeli, Internity, RDS/RCS. Practic, în urma unor cercetări şi analize au fost identificate nevoile celor ce sunt consumatori ai produselor şi serviciilor regăsite în centrul comercial. Pe baza acestor nevoi s-a trecut la identificarea celor mai bune magazine pentru profilul cumpărătorului din Terra. Acest amplu proces de îmbunătăţire a mixului de profile se finalizează prin încheierea unor contracte de închiriere cu magazinele selectate.

Astfel că, pe o suprafaţă de peste 100 m.p. se va deschide show-room-ul FASTKITCHEN, unde vor fi comercializate: elemente de mobilă de bucătărie, accesorii si electrocasnice. De asemenea, profilul vestimentar se va îmbogăţi cu un nou magazin – Dolce Vita – unde vă puteţi completa garderoba cu îmbrăcăminte de calitate import Italia.

În completarea mixului de profile se adaugă şi A.G.N. Service, magazin cu piese auto şi accesorii de origine, la preţuri atractive. Juice Factory sau „Fabrica de sucuri“ este un concept unic în România, care îmbină aromele sucurilor naturale obţinute din fructe şi legume produse în România în gospodării ţărăneşti, cu calităţile terapeutice pe care acestea le oferă. Aceste produse vor putea fi consumate într-un bistro cu 48 de locuri, amplasat în faţa Centrului Comercial Terra, cu intrare din strada Divizia 9 Cavalerie (fosta Ialomiţa), începând cu prima parte a lunii aprilie. De asemenea, vor fi comercializate produse apicole în plicuri cu gramaj mic: miere de albine polifloră, de salcâm, de pin şi multe alte produse specifice obţinute de la apicultori bănăţeni, respectând conceptul „Fabricat în Banat“.

Acţiunile administraţiei centrului comercial nu s-au rezumat doar la componenta leasing. Managementul şi-a asumat un plan de marketing deosebit de consistent, cu promovare intensă şi campanii ample. Acţiunile de marketing stabilite încă de la sfârşitul anului trecut se derulează conform planului, impactul acestora simţindu-se imediat. Campania de 8 martie, cu tombolă adresată în special doamnelor a atins succesul scontat, iar campania Lozul Câştigător – prin care cei ce au efectuat cumpărături din Terra au primit un premiu – a atras atenţia unui număr foarte mare de cumpărători care au redescoperit oferte de preţ foarte tentante în magazinele centrului comercial. Surprizele plăcute nu se vor opri aici, ele vor avea caracter permanent şi se vor desfăşura pe parcursul întregului an.

Evenimentele cu care centrul comercial îşi va aştepta clienţii la campania de Paşte şi cele de pe parcursul verii vor aduce multă bucurie şi plăcere de a face cumpărături cu bugete pe măsura tuturor. Mesajul pe care Centrul Comercial Terra îl transmite potenţialilor clienţi este cel de apropiere, de înţelegere a dorinţelor, de oferirea unor oportunităţi de calitate, de varietate şi bineînţeles de preţ. Cu alte cuvinte, Terra este mai aproape de tine, de ceea ce-ţi doreşti.
Lucian PAULESCU

Comentarii

comentarii