Acasă Actualitate CJAS Timiş a devenit o instituţie eficientă

CJAS Timiş a devenit o instituţie eficientă

461
DISTRIBUIȚI

Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Timiş a devenit în ultimele luni o instituţie mai eficientă. De la cozi de zecile de persoane care stăteau la rând la diferitele ghişee s-a ajuns acum la un sistem performant de lucru cu publicul, care a redus atât numărul de minute de aşteptare cât şi cel al reclamaţiilor. După deschiderea unui punct de lucru la Lugoj şi asiguraţii din această zonă a judeţului beneficiază de servicii mai bune şi eficiente.
O dată cu preluarea funcţiei, în decembrie 2009, Cristian Careba, preşedinte-director general CJAS Timiş, s-a ocupat în primul rând de asigurarea unor condiţii de lucru mai bune, atât pentru angajaţii CJAS cât şi pentru persoanele şi furnizorii care se adresează Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Timiş. La parterul instituţiei a fost creat un spaţiu de lucru mai mare, prin amenajarea unei noi săli de lucru cu publicul, accesul la angajaţii CJAS fiind acum mult uşor. Crearea spaţiului necesar de lucru s-a realizat prin identificarea unui alt spaţiu, ce nu aparţine CJAS, pentru depozitarea documentelor aflate la parterul instituţiei, amenajând totodată şi arhiva casei.
De asemenea, sala de aşteptare a fost mărită, pentru ca asiguraţii să nu mai fie nevoiţi să stea în picioare, până îşi rezolvă problemele.
„Am achiziţionat un sistem de dat numere de ordine, în vederea fluidizării traficului celor care vin să-şi plătească contribuţia la Fondul Unic al Asigurărilor de Sănătate (FNUASS) până la acest moment se eliberau numere manual, astfel angajatul CJAS care se ocupa până în momentul respectiv de acest lucru, a putut să-şi reia atribuţiile pe care le avea până atunci”, spune Crsitian Careba. Datorită noului sistem de dat numere de ordine, orice persoană care vine cu o problemă la CJAS ştie exact ora când trebuie să fie prezentă pentru rezolvarea problemei, dar şi ghişeul unde poate să-şi rezolve problema. Astfel se fac programări, în mod civilizat pe ore, zile şi număr de birou.
Tot pentru a veni în sprijinul angajatorilor şi furnizorilor de servicii medicale şi pentru a degreva activitatea ghişeelor, s-a creat pe site-ul CJAS, o aplicaţie unde aceştia pot depune raportările on-line. Astfel, furnizorii de servicii medicale nu mai stau la rând pentru depunerea raportărilor şi facturilor lunare şi vor fi scutiţi de timpul petrecut la CJAS Timiş pentru prelucrarea informaţiilor. De asemenea, pentru agenţii economici pe site-ul www.cjastm.ro există o aplicaţie unde aceştia îşi poate crea un cont şi depune on-line raportarea, nefiind, astfel, nevoiţi să mai stea la rând pentru preluarea declaraţiilor.
„O altă preocuparea după ocuparea funcţiei, a fost aceea de a actualiza în permanenţă site-ul casei cu informaţii utile atât pentru furnizorii cu care suntem în relaţie contractuală, dar şi pentru persoanele asigurate sau neasigurate. Toate noutăţile legislative apărute a fost publicate pe site, tocmai pentru o informare corectă, obiectivă şi la timp a furnizorilor şi cetăţenilor”, adaugă Careba.
Actualul preşedinte-director general a  iniţiat o serie de întâlniri periodice cu furnizorii de servicii medicale şi medicamente în vederea găsirii de soluţii la rezolvarea problemelor ce apar de ambele părţi, având în vedere şi perioada contractării. Tot pentru a eficientiza activitatea instituţiei s-au identificat debitorilor la FNUASS, iar pentru recuperarea sumelor s-a mers până la publicarea debitorilor pe site-ul CJAS.
 

Comentarii

comentarii