Acasă Actualitate Compania Bismobil Kitchen acuzată că a păcălit sute de români

Compania Bismobil Kitchen acuzată că a păcălit sute de români

DISTRIBUIȚI

Sute de români se plâng că au plătit, acum luni de zile, avansuri de mii de euro, în speranţa că vor avea bucătăria sau dressingul visat. Doar că, mobila n-a mai ajuns, la telefon nu mai răspunde nimeni iar magazinele se închid acum rând pe rând. Oamenii au făcut plângeri la poliţie. Situația este aceeași și în cazul magazinului din Timișoara, de pe Strada Gheorghe Lazăr nr. 9.

Peste 800 de români s-au înscris pe un grup de Facebook numit Clienţi versus Bismobil Kitchen, unde îşi împărtăşesc experienţele nefericite si se sfătuiesc ce să facă. Oamenii se plâng că la telefon sau mailuri nu le mai răspunde nimeni şi nici la sediile firmelor, scrie Observator.

Cu electrocasnicele în cutii şi cu mobila imaginară. Aşa arată bucătăria lui Valentin pe care a plătit deja 11.000 de euro. De şase luni aşteaptă comanda

Valentin, păgubit: ”Ei cereau 70% avans, dar îţi propuneau 10% discount din toată suma dacă plăteai 90%. Întârzierile au început cu două săptămâni înainte de termenul iniţial stabilit prin contract. De la prima întârziere a urmat o serie nesfârşită de alte întârzieri”.

Angajaţii spun că nu şi-au mai primit salariile.

Angajat: ”Acum, practic, nu am luat de două luni de zile. Salariul pe ultimele două luni, plus zile de concediu rămase, nu a fost achitat absolut nimic. Nu se ştie dacă vom mai primi banii, ni se tot spune că nu sunt bani”.

Firma Bismobil Kitchen este deţinută de un om de afaceri din Republica Moldova. Într-un răspuns pentru Observator, administratorul spune că fac tot posibilul pentru a onora toate comenzile. Pe site-ul companiei este postat un mesaj care anunţă că au oprit vânzarea în toate cele 14 puncte de lucru.

Mihail Saran, fondator companie: ”Producem în jur de 200 de bucătării lunar. Şi termenul de livrare ne-a dat un pic peste cap. La moment, compania se confruntă cu anumite provocări. Începând anul cu anumite provocări ca război sau alte chestii, majorări, transport, logistică şi aşa mai departe”.

Clienţii păgubiţi au făcut plângeri la protecţia consumatorului şi la poliţie.

Cum motiva situația patronul Bismobil, la mijlocul lunii noiembrie: https://www.facebook.com/watch?ref=search&v=582049387057797&external_log_id=1272d6aa-0f16-4b26-b132-4402f6f3842d&q=tepuiti%20de%20bismobil

Comentarii

comentarii