Acasă Economic Comunitatea specialiștilor în PR și marketing se întâlnește la a 9-a ediție...

Comunitatea specialiștilor în PR și marketing se întâlnește la a 9-a ediție a Conferinței PRbeta

DISTRIBUIȚI

Săptămâna aceasta, în 16 și 17 mai, la INCUBOXX, are loc cea de-a noua ediție a celei mai importante conferințe de comunicare din vestul țării – Conferința PRbeta. Antreprenori, specialiști în marketing și relații publice, jurnaliști, freelanceri și studenți se întâlnesc din nou la Timișoara pentru a discuta despre cele mai noi tendințe în comunicare, campanii creative și metode prin care fiecare poate ajunge cât mai bine la publicul țintă.

De aceată dată, tema centrală a evenimentului este Power of the People, cu scopul de a accentua importanța comunicării de la om la om, dar și de a ne ajuta să înțelegem modul în care se formează, cresc și devin relevante comunitățile din jurul brandurilor noastre. Fie că vorbim despre business-uri mici, aflate la început de drum, sau de companii cu tradiție, unele dintre ele cunoscute la nivel mondial, identificăm câteva tendințe de a include emoția în procesul de a comunica cu comunitățile de fani și de clienți.

Anul acesta, evenimentul reunește reprezentanți ai unor companii de succes din țară, antreprenori, inovatori și specialiști în comunicare, marketing și domenii conexe la o serie de discuții de la oameni pentru oameni, despre cum se poate construi România care ar putea fi și despre puterea comunităților care se formează în jurul unui brand îndrăgit sau în jurul unei cauze sociale.

“Indiferent de domeniul de activitate, fiecare dintre noi are nevoie să comunice, iar cea mai eficientă metodă este, credem noi, cea care implică o componentă emoțională. Ne întâlnim an de an la Conferința PRbeta cu oameni care lucrează în industrii creative, dar și cu cei care dezvoltă business-uri proprii. Am devenit o comunitate de specialiști care lucrăm împreună pentru a crește piața din vestul țării și care ne dorim să schimbăm lucrurile în bine. Ne-am obișnuit să facem lucrurile cu etică și bun simț, încercăm să transmitem acest lucru și generațiilor mai tinere. Credem că doar lucrând împreună putem face lumea un loc mai bun”, detaliază Cristina Puțan, coorganizator al Conferinței PRbeta.

Cristina Hanganu (Lidl România), Elena Cîrîc (GMP PR + Webstyler), Ștefan Szakal (Homefresh), Oana Gheorghiu (Asociația Dăruiește Viață), Cristina Chipurici (The CEO Library), Mihai Toader Pasti (EFdeN + energiaTa), Andrei Ungureanu (Coca Cola) și Anca Tița (Danone) se alătură profesioniștilor anunțați deja la această ediție a Conferinței PRbeta. Alături de ei puteți descoperi cum au transformat pasiunea în afaceri de succes, cum au pornit business-uri de la zero și au strâns comunități în jurul produselor și serviciilor oferite, dar și cum au reușit să schimbe lucrurile în bine prin implicarea a sute de mii de oameni în campaniile făcute de ei sau prin intermediul strategiilor de cumunicare pe care le-au implementat.

Conform tradiției, evenimentul se desfășoară pe parcursul a două zile, prima, 16 mai, fiind dedicată discuțiilor deschise dintre specialiști și public, urmând ca cea de-a doua zi, 17 mai, să urmeze sesiunile intensive de pregătire la cele patru workshop-uri destinate celor curioși, dar și specialiștilor din marketing, comunicare și domenii conexe.

 

Programul primei zile (16 mai)

 

8:30 Primirea invitaților

9:00 Breakfast by Danone

9:30 -11:00  Oameni pentru oameni cu Florina Iordache (MagiCAMP), Cristina Hanganu (Lidl Romania), Raluca Duță (L’Oréal) și Oana Gheorghiu (Asociația dăruiește viață).

11:30 – 13:00  Construim România cu Oana Coșman (Start-up.ro), Mircea Căpățînă (Smart Bill) și Ștefan Szakal (Homefresh).

14:00 – 15:30 Puterea comunităților cu Andrei Ungureanu (Coca-Cola), Alexandru Negrea (Social Smarts), Cristina Chipurici (The CEO Library) și Anca Tița (Danone)

16:00 -17:30  România care ar putea fi cu Mihai Zânt (RO-WIN), Alex Ciucă (Superior Media), Elena Cîrîc (GMP+Webstyler) și Mihai Toader-Pasti  (EFdeN și energiaTa)

 

Programul celei de-a doua zi (17 mai – Workshop-uri)

 

10:00 – 12:00 Start-ups: strategia de comunicare pentru business-uri la început de drum

cu Alex Neștian (iTUX)

10:00 – 12:00 Strategii online: cum folosim emoția în comunicare cu Raluca Duță (L’Oréal) și Florin Sava (UVT)

12:30 – 14:30 Vorbește cu comunitatea ta: newsletter-ul pe WhatsApp cu Alexandru Negrea  (Social Smarts)

15:00 – 17:00 Targetare eficientă în Google Adwords și Facebook Ads cu Tiana Momirov (Tell Agency)

 

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei, iar pentru fiecare workshop este de 99 de lei.

Studenții benficiază de o reducere de 50% din prețul biletului pentru prima zi a evenimentului.

Evenimentul este organizat de PRbeta Agency

Comentarii

comentarii