Acasă Economic CP Color Smart se dezvoltă și intră pe piața din Timișoara

CP Color Smart se dezvoltă și intră pe piața din Timișoara

DISTRIBUIȚI

Compania românească Color Smart Distribution, unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova al brandurilor premium Novacolor și Pittsburgh Paints, a bugetat o investiție în valoare de peste 500.000 de euro, în 2022, pentru extindere. În plus, compania alocă 3-5% din veniturile anuale pentru materiale de suport vânzare, iar o parte semnificativă din buget se duce și către organizarea cursurilor Academiei Novacolor, în cadrul căreia organizează cursuri pentru aplicatori de materiale decorative diferite.

„Color Smart este în plină dezvoltare. Pentru anul 2022 ne-am propus să deschidem un flagship showroom în Timișoara și ulterior să ne relocăm magazinul din Constanța. Ne vom extinde sistemul de distribuție cu showroom-uri dedicate în orașe unde nu suntem încă prezenți cu gamele de materiale premium și premium plus. De asemenea, vom extinde vânzările spre depozitele de materiale de construcții cu o gamă de produse dedicată acestui canal de distribuție”, a declarat Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution.

Extinderea vine ca un pas firesc în evoluția companiei, dar și ca urmare a cererii tot mai mari din piață. Industria de vopseluri a cunoscut o creștere organică de 5-7% anual, mai ales în ultimul timp când relația oamenilor cu spațiul în care locuiesc s-a schimbat. În perioada pandemiei, preocuparea românilor pentru spațiile în care trăiesc sau lucrează a fost mai acută decât înainte. Astfel, în ultimii doi ani solicitările clienților pentru produsele și serviciile premium oferite de Color Smart au continuat să crească mult peste media pieței, ajungând la  35-40% anual.

În urma investițiilor planificate pentru 2022, Color Smart țintește o creștere de 50% a cifrei de afaceri pentru acest an, față de 2021, până la 4 milioane de euro.

„Estimăm că în anul 2022 cifra de afaceri va crește cu 50% față de anul 2021. Majorarea preconizată vine ca urmare a tuturor inițiativelor strategice pe care le derulăm – extinderea rețelei de showroomuri proprii și partenere, întărirea sistemului de distribuție la nivel național, aducerea unor portofolii noi de produse, consolidarea relațiilor cu furnizorii externi, îmbunătățirea legăturilor cu comunitatea de specialiști, vizibilitatea mult mai mare în mediu online, dezvoltarea unei comunități interesate de amenajări excepționale. Din  cifra de afaceri prognozată, doar 5-8% se va datora deschiderii noului showroom Color Smart în Timișoara. Ne așteptăm la creșteri cu adevărat spectaculoase din anul 2, respectiv 2023, când vom deveni prieteni mai buni cu iubitorii locali de culori frumoase, iar valoarea unică a produselor și serviciilor pe care Color Smart le oferă va fi evidentă pentru cei mai mulți dintre jucătorii din piața timișoreană”, a mai adăugat  Cătălina Trupșor.

Planurile de dezvoltare ale companiei au demarat încă de la începutul anului, când Color Smart a adus în România, pentru prima dată, brandul de vopsele premium plus Pittsburgh Paints, lider mondial, membru al grupului PPG, care de aproape 140 de ani revoluționează segmentul amenajărilor interioare și exterioare prin vopsele de calitate, cu acoperire mare, extrem de simplu de aplicat.

Prin strategia de extindere, compania își propune să fie mai aproape de specialiștii și clienții care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Acest lucru va contribui la îmbunătățirea serviciilor, a termenelor de livrare, dar și la crearea unor condiții optime pentru alegerea culorilor sau a texturilor necesare unei amenajări interioare de vis.

În prezent, Color Smart are locații proprii, în București, Constanța și în curând în Timișoara, precum și o rețea formată din 12 distribuitori la nivel național: Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov. De asemenea, compania este prezentă în 9 depozite de profil din țară.

Pentru 2022 compania și-a propus să acopere și alte zone importante ale țării precum Buzău, Galați-Brăila, Suceava- Botoșani, Iași, Hunedoara, Târgu-Jiu și Petroșani. 

Compania este prezentă și în mediul online, cu două noi magazine virtuale.

În portofoliul Color Smart se regăsește o gamă largă de servicii ce pot fi achiziționate de către clienți, de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.

Comentarii

comentarii