Acasă Administraţie Cum se pot organiza evenimente publice în Timișoara, în această perioadă?

Cum se pot organiza evenimente publice în Timișoara, în această perioadă?

DISTRIBUIȚI

A șasea hotărârea din 6 martie a Grupului de suport tehnic-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase prevede ca toate evenimentele publice, desfășurate pe spațiul public sau în interiorul unor incinte, au obligația să ceară avizul Comisiei de Avizare a Adunărilor Publice.

Evenimentele la care participă peste 1.000 persoane sunt interzise, iar cele între 200 și 1.000 persoane trebuie să solicite avizul prealabil al Direcției de Sănătate Publică.La Timișoara, pentru cele din ultima categorie, este nevoie și de aprobare din partea Primăriei, după obținerea avizului de la DSP Timiș.

Municipalitatea arată cum se poate obține această aprobare: „Așadar, un organizator de eveniment, la care participă până în 1.000 persoane, trebuie să parcurgă următoarele etape:
1. Solicită și obțin avizul prealabil al DSP, dacă evenimentul este de peste 200 de persoane;
2. Depune online o solicitare către Comisia de Avizare a Adunărilor Publice, pe pagina web: www.primariatm.ro/evenimente/
Solicitarea trebuie să conțină în descriere cel puțin următoarele informații:
a). densitatea mulțimii;
b). natura contactului dintre participanți (de ex: festival de muzică sau piesă de teatru, în interior sau în aer liber, amenajarea locului etc.);
c). dacă la eveniment vor fi prezenți participanți înregistrați sau neînregistrați;
d). ocupația participanților și posibila lor expunere anterioară;
e). numărul de participanți care vin din țări sau zone afectate de focare în termen de 14 zile înainte de eveniment;
f). vârsta participanților;
g). tipul sau scopul evenimentului (sportiv, cultural, politic, etc.);
h). durata și modul de călătorie al participanților.
3. Se prezintă la ședința Comisiei de Avizare a Adunărilor Publice”.

Comentarii

comentarii