Acasă Actualitate Curtea de Conturi a constatat „mici nereguli” la Primăria Lugoj

Curtea de Conturi a constatat „mici nereguli” la Primăria Lugoj

286
DISTRIBUIȚI

În perioada 19 aprilie – 11 iunie, Curtea de Conturi a efectuat un audit la Primăria Lugoj, care s-a finalizat cu un raport predat administraţiei lugojene la începutul acestei săptămâni. După cum a anunţat primarul Francisc Boldea, controlul a vizat execuţia financiară din anul 2009, precum şi unele investiţii derulate înainte de acest an. „Am primit raportul activităţii desfăşurate, pe care urmează să-l analizăm cu fiecare compartiment din cadrul primăriei. Primele concluzii în urma auditului relevă faptul că nu au fost probleme deosebite referitor la actele derulate în cursul anului 2009. Au fost constatate mici nereguli la diferite compartimente, unele dintre acestea fiind deja îndreptate, altele, mai complicate, urmând să fie soluţionate până la sfârşitul acestui an. Cele mai stringente dintre probleme sunt legate de inventarierea patrimoniului, înregistrarea investiţiilor în evidenţele contabile, respectiv recuperarea unor sume de bani de la agenţii economici”, a declarat Francisc Boldea. Un aspect important subliniat de şeful executivului, care, conform spuselor sale, a fost remarcat şi de reprezentanţii Curţii de Conturi, vizează respectarea întocmai a contractelor, fără semnarea unor acte adiţionale la o valoare mai mare decât cea iniţială. „ Acesta este lucrul pentru care ne-am drămuit bine banii, cu greşelile inerente pe care le facem fiecare dintre noi. În urma acestui control, am constatat o colaborare foarte bună între compartimentele din cadrul primăriei, fiecare dintre acestea răspunzând în termen solicitărilor Curţii de Conturi”, a precizat Francisc Boldea.

Comentarii

comentarii