Acasă Economic Dedeman își inaugurează magazinul cu numărul 20, la Timișoara

Dedeman își inaugurează magazinul cu numărul 20, la Timișoara

DISTRIBUIȚI

Dedeman, retailer de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare, cu capital 100% românesc, va inaugura la sfârşitul săptămânii viitoare cel de-al 20-lea magazin al reţelei. “Odată cu deschiderea magazinului Dedeman la Timişoara, atingem obiectivul propus de a adăuga reţelei noastre încă patru magazine noi, în acest an. Rămânem optimişti şi datorită faptului că, în primul semestru al acestui an, am înregistrat şi creşterea cu peste 15% a vânzărilor, fără a fi afectată rentabilitatea. Astfel, suntem hotărâţi să continuăm extinderea reţelei Dedeman fiind atenţi la evoluţia pieţei cu oportunităţile şi ameninţările acesteia“, spune Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman. Magazinul din Timişoara este construit pe un teren cu o suprafaţă de 31.000 mp şi reprezintă o investiţie de 17 milioane euro. 14.500 mp deservesc ca spaţiu de vânzare pentru cele peste 45.000 de produse acoperind cererea clienţilor pentru materiale de bază în construcții, gresie și faianță, instalații termice, instalații sanitare, instalații electrice, mobilă, decorațiuni interioare, electrocasnice şi electronice, utilaje, scule şi accesorii, produse pentru grădină. Dedicat planurilor clienţilor săi, Dedeman Timişoara oferă preţuri competitive, pe lângă gama de produse bine structurată şi adaptată cerinţelor acestora, precum şi servicii de calitate cu ajutorul celor 220 angajaţi. Serviciile oferite clienţilor sunt livrarea mărfurilor la domiciliu, consultanţă gratuită, soluţii de finanţare, service în garanţie şi postgaranţie pentru centrale termice şi scule electrice, proiectare băi şi bucătării, mixare vopsele, închirieri scule, comenzi speciale, confecţionare perdele, retur produse. Dedeman SRL şi-a atins în 2009 obiectivele propuse: extinderea retelei cu patru magazine noi precum şi menţinerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008. În 2009, cifra de afaceri a fost de 1067 milioane lei, aproximativ 252 milioane euro. Într-o perioadă dificilă, pe fondul recesiunii economice, Dedeman a finalizat şi în acest an proiectele incluse în planul investiţional – patru magazine noi în Braşov, Craiova, Arad şi Timisoara. De asemeni, estimarea privind creşterea cifrei de afaceri cu 15% faţă de 2009, în euro, pentru anul 2010, rămâne neschimbată.

Comentarii

comentarii