Acasă Economic Deschiderea magazinelor Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius au adus un...

Deschiderea magazinelor Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius au adus un număr record de cumpărători la Iulius Mall Timişoara

DISTRIBUIȚI

Iulius Mall TimisoaraLa două săptămâni de la deschiderea magazinelor Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius notorietatea acestor branduri a atras foarte mulţi clienţi. Premieră pentru zona de vest a României, cele patru magazine Inditex au atras încă de la inaugurare un număr neaşteptat de clienţi. „Inaugurarea celor patru noi magazine a stat sub auspiciile unei perioade extrem de favorabile cumpărăturilor. Estimăm că deschiderea Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius va duce la o creştere a traficului Iulius Mall cu 15%”, a declarat Cornel Veriguţ, Managerul Iulius Mall Timişoara. Astfel, în condiţiile în care anul 2008 a însemnat pentru mall-ul din vestul ţării 12 milioane de vizitatori, 2009 va aduce odată cu finalizarea extinderii un trafic estimat de peste 14,5 milioane de clienţi. Procesul de extindere pe care îl traversează la momentul actual Iulius Mall Timişoara reprezintă o nouă oportunitate de a redimensiona zona de shopping, dining şi entertainment, precum şi o ocazie de a configura mix-ul chiriaşilor după cele mai noi tendinţe ale retailului vest european. „Deschiderea magazinelor Inditex este o parte din propunerile cu care venim în faţa clienţilor Iulius Mall. Avem multe surprize atât în materie de servicii, cât şi în materie de shopping. Aşteptăm un număr mult mai mare de vizitatori, comparativ cu cel din anii trecuţi”, a mai adăugat Cornel Veriguţ.
Parteneriatul cu  Inditex a fost stabilit în urma unor ample studii de piaţă comandate de Iulius Mall Timişoara, care au indicat că bănăţenii sunt buni cunoscători ai brandurilor internaţionale, că apreciază lucrurile de calitate şi că ar dori să beneficieze de opţiuni mai comode şi eficiente de a face shopping, fără să mai fie nevoiţi să se deplaseze în străinătate.
Încă din primele zile de funcţionare a celor patru magazine, Iulius Mall Timişoara a înregistrat un trafic record pentru prima parte a anului 2009, respectiv 120.000 de vizitatori pe weekend, urmând, conform estimărilor realizate de reprezentantii Iulius Mall, ca aceste cifre să crească odată cu apropierea sezonului estival.
Desfăşurate pe o suprafaţă de peste 3.200 mp, cele patru magazine au pus la dispozitia cumpărătorilor noile colecţii de primăvară – vară, propunând noi abordări atât în materie de fashion, cât şi în materie de design interior, magazinele fiind unice atât prin modul de aranjare a mărfurilor, cât şi prin sistemul inedit de iluminare folosit. „Sunt noutăţi pe care, într-un fel sau altul, publicul bănăţean le-a aşteptat, iar faptul că numărul de vizitatori ai mall-ului a crescut ne îndreptăţeşte să continuăm planurile noastre în a aduce şi alti retaileri renumiţi”, a mai spus Cornel Veriguţ.

Comentarii

comentarii