Acasă Actualitate DFMT eliberează certificate fiscale și online

DFMT eliberează certificate fiscale și online

DISTRIBUIȚI

Luni, 6 martie, reprezentanții Primăriei Timișoara anunță că Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara (DFMT) eliberează și online certificate fiscale. Astfel, trebuie doar completat un formular de aproximativ trei minute, certificatul urmând a fi eliberat fizic sau online în următoarele trei zile, dacă datele furnizate sunt corecte.

„Persoanele fizice deja înregistrate în sistem, cu user și parolă, pot obține certificatul fiscal în doar câțiva pași simpli, accesând următorul link: https://plata.dfmt.ro/Plata2/auth/login. De pe platformă se face autentificarea, cu userul și parola fiecărui solicitant, apoi, din contul propriu, fiecare cetățean are posibilitatea de a vizualiza întregul său istoric de interacțiune cu Direcția Fiscală și de a accesa secțiunea de servicii de care are nevoie. Pentru certificatul fiscal, va intra în secțiunea dedicată, de unde se selectează butonul din dreapta – Adaugă o cerere. În formularul care se deschide, se vor completa câmpurile privind calitatea solicitantului (proprietar sau coproprietar), scopul pentru care se solicită certificatul, se va încărca o copie a actului de identitate și se va selecta imobilul pentru care se solicită certificatul, după care se apasă butonul Trimite. Solicitantul este notificat prin e-mail cu privire la numărul de înregistrare al cererii și termenul de soluționare”, explică reprezentanții primăriei.

Totuși, timișorenii au posibilitatea de a solicita certificatul fiscal și fără a deține un cont de utilizator. În acest caz, solicitantul va intra pe site-ul dfmt.ro și va accesa secțiunea Cereri online, selectând apoi primul link activ din partea de sus, cel dedicat persoanelor fizice. Este necesară completarea tuturor câmpurilor formularului care sunt marcate cu steluță roșie și completarea cu atenție a adresei de e-mail și a numărului de telefon. De asemenea, este necesară introducerea codului de verificare, după care se apasă butonul „Trimite”.

Reprezentanții primăriei fac și anumite precizări: „Solicitantul are posibilitatea de a selecta modul în care dorește să obțină certificatul, prin e-mail sau la ghișeu. Precizăm că certificatele sunt semnate electronic, formulă acceptată de toate instituțiile și societățile care lucrează cu aceste documente. În cazul vânzării mijloacelor de transport, nu mai este necesară solicitarea certificatului fiscal. Declarația de scoatere din evidență se va depune atașând contractul de vânzare cumpărare care să respecte formularul tipizat pe care îl găsiți, de asemenea, pe site-ul dfmt.ro”.

Potrivit acestora, pe platforma Atlas a DMFT sunt peste 150.000 de utilizatori care au efectuat peste 560.000 de tranzacții. Serviciile oferite, inclusiv procesarea plăților, sunt sigure și verificabile, mai asigură reprezentanții primăriei.

Comentarii

comentarii