Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special și cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot. Săptămâna trecută, cu ocaza alegerilor prezidențiale, a fost, de asemenea, program special, dedicat alegerilor prezidențiale. Doar duminică au fost eliberate 267 de noi acte de identitate.
Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00, respectiv duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00.
În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:
Data depunerii cererilor la ghișeu: |
Data eliberării: |
25.11.2024 | 27.11.2024 |
26.11.2024 | 28.11.2024 |
27.11.2024
|
29.11.2024
|
28.11.2024 | 30.11.2024 |
29.11.2024
30.11.2024 01.12.2024 |
01.12.2024 |
În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro.