Acasă Actualitate Două noi trasee de transport şcolar, de luni

Două noi trasee de transport şcolar, de luni

381
DISTRIBUIȚI

De luni, 6 mai, încă două noi trasee de transport public şcolar vor fi active în Timişoara, numărul traseelor acoperite ajungând astfel la 10.

Succesul repurtat pe liniile create pas cu pas pe parcursul ultimelor luni şi grija pentru copii au determinat primăria să mai creeze două trasee dedicate transportului copiilor la şi de la şcoală: liniile S9 şi S10.

Ele sunt definite astfel: S9: Unităţi şcolare deservite: Liceul Teoretic Grigore Moisil, Liceul Economic F.S. Nitti, Liceul Teoretic Vlad Ţepeş.

TRASEU DUS: Pod Calea Şagului – Str. Calea Şagului – Str. Ciprian Porumbescu – Liceul Gr. Moisil – Str. 1 Decembrie 1918 – Str. Bucegi – Piaţa Iosif cel Nou – Str. William Conrad Rontgen – Str. Surorile Martir Caceu – Liceul Vlad Ţepeş.

TRASEU ÎNTORS: Liceul Vlad Ţepeş – Str. Surorile Mrtir Caceu – Str. William Conrad Rontgen – Piaţa Iosif cel Nou – Str. 1 Decembrie 1918 – Liceul Gr. Moisil – Str. Ciprian Porumbescu – Str. Dr. Pavel Vasici Ungureanu – Piaţa Iuliu Maniu – Str. Calea Şagului – Pod Calea Şagului.

S10: Unităţi şcolare deservite: Colegiul Tehnic I.C.Brătianu (MIU), Colegiul Tehnic Emanuil Ungureanu, Colegiul Naţional C.D. Loga, Colegiul Naţional Pedagogic Carmen Sylva.

TRASEU DUS: Intersecţie Str. Calea Bogdăneştilor cu Str. Macilor – Str. Macilor – Str. Mircea cel Bătrân – B-dul Cetăţii – Str. Calea Bogdăneştilor – Str. Coriolan Brediceanu – Str. 9 Mai – Str. Proclamaţia de la Timişoara (linia de tramvai) – B-dul I.C.Brătianu – Piaţa Iancu Huniade – B-dul I.C. Brătianu – Str. Michelangelo – B-dul C.D. Loga.

TRASEU ÎNTORS: Piaţa Iancu Huniade – B-dul I.C. Brătianu – Str. Michelangelo – B-dul C.D. Loga – Str. Ludwig van Beethoven – B-dul Mihai Eminescu – Str. Traian Grozăvescu – B-dul I.C.Brătianu – Str. Proclamaţia de la Timişoara – Str. 9 Mai – Str. Coriolan Brediceanu – Str. Calea Bogdăneştilor – Str. Macilor – Str. Mircea cel Bătrân – B-dul Cetăţii.

Comentarii

comentarii