Acasă Actualitate După doar 705 bilete vândute la concertul caritabil, primarul Nicolae Robu le...

După doar 705 bilete vândute la concertul caritabil, primarul Nicolae Robu le bate obrazul… firmelor din Timișoara

1667
DISTRIBUIȚI

Prezenţa timişorenilor la Concertul pentru Timişoara a fost o dezamăgire şi pentru primarul Nicolae Robu, şi pentru artiştii care au concertat mai bine de 7 ore, duminică, în Piaţa Libertăţii, pentru un scop nobil: de a aduna bani pentru repararea pagubelor produse de furtuna din 17 septembrie.

„Apreciez apelul lansat de Ilie Stepan de a organiza şi participa la acest concert caritabil trupele timişorene de renume, dar şi gestul tuturor acestor artişti şi trupe. Ştiu cât de mare a fost efortul lor (…). Am rămas cu un gust amar că aşa de puţini timişoreni au răspuns la apelul la solidaritate de către artiştii respectivi. Cultura uneşte, muzica uneşte şi avem atâtea exemple în lume, de concerte organizate pentru strângerea de fonduri în scopuri nobile la care au participat zeci de mii de oameni, chiar dacă a plouat cu găleata. La noi (…) este de neînţeles cum doar 703 bilete au fost vândute. (…). S-au adunat 35 de mii de euro”, a spus Nicolae Robu.

Firma Continental a dat 2.500 de euro, Profi a dat 100 de mii de lei, alţi 9.400 de lei fiind donaţi la faţa locului, iar cele 705 bilete au cumulat 35.150 de lei.

Total: 160 de mii de lei (sau 35 de mii de euro).

„Totul ţine de mentalitate. Dincolo de nenumăratele plusuri pe care le avem, trebuie să recunoaştem că avem şi minusuri. Ştiţi bine că eu lupt să conving şi cetăţenii şi mediul economic să se implice mai mult în actul cultural şi în cel sportiv, dar nu prea există ecou. Noi organizăm gratuit nenumărate evenimente, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să avem din când în când şi disponibilitatea de a plăti pentru a arăta, dincolo de valoarea efectivă a banilor, sentimentul de apartenenţă la aceeaşi comunitate şi de solidaritate între noi. Ne despart ideologiile la care aderăm, culturi, viziuni, dar (…) trebuie să fim uniţi la greu şi la bucurie. Când ne luptăm între noi, ne luptăm, dar când trebuie să fim uniţi, să fim! Artiştii au vrut să lanseze un apel la unitate prin artă şi le mulţumesc încă o dată, dar într-un oraş cu 55 de mii de firme care merg bine, e normal ca una singură, Profi, să dea 100 de mii de lei şi Continental 2.500 de euro, în rest …” a detaliat Nicolae Robu.

El a mai pledat pentru spiritul de implicare în problemele comunităţii şi mai ales de implicare în cultură, sport, sănătate.

„Sunt alături de artişti, dar trebui să se înţeleagă că o companie modernă trebuie să aibă şi alte dimensiuni decât aceea de a afacerii în sine, principala raţiune de a fi a oricărei firme este afacerea în sine, să producă profit. Dar o firmă modernă trebuie să mai aibă şi alte valenţe”, a conchis Robu.

Comentarii

comentarii