14 04 b 750 100

evidenta-plati-enelÎncepând din această lună, clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au la dispoziţie o nouă modalitate de a-și achita factura de energie electrică, în numerar, prin terminalele ZebraPay.

Noua modalitate aduce un plus de confort şi rapiditate în efectuarea plăţilor şi poate fi utilizată de clienţii Enel din regiunile Banat, Dobrogea şi Muntenia. Terminalele ZebraPay acceptă efectuarea plăților în numerar, atât pe baza codului ENELTEL cât și prin scanarea codurilor de bare inscripționate pe factura. În prezent, rețeaua de terminale de plată Zebrapay este alcătuită din peste 750 de terminale de plată, amplasate în peste 150 de localități. 400 de terminale de plată ZebraPay sunt amplasate în cele trei zone – Muntenia Sud, Dobrogea și Banat - acoperite de Enel. Locațiile în care sunt amplasate terminalele ZebraPay sunt marile suprafețe comerciale precum Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Billa sau rețele regionale precum Diana, Annabella, Succes, magazine de cartier cu program prelungit de lucru sau non-stop, piețe, benzinării, dar şi universități private/de stat şi campusuri universitare.
Enel a dezvoltat în România una dintre cele mai mari rețele de puncte alternative de plată a facturii de electricitate, astfel încât clienții pot acum achita convenabil factura la cea mai apropiată unitate, nemaifiind necesară deplasarea la o casierie Enel. Peste 10.000 de puncte de încasare sunt disponibile la nivelul întregii țări pentru o plată a facturilor Enel mult mai facilă. In plus, pentru plățile în numerar nu se percepe comision.
În prezent, clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au la dispoziție diverse modalităţi de plată: numerar, reţeaua de ATM –uri (bancomate), debit direct, internet, virament bancar, automate de încasare.
Numerar: la terminalele ZebraPay, in magazinele care au afişată sigla Pay Point sau Payzone, benzinăriile OMV prin Westaco, Poșta Română, automatele de încasare APS de la Bancpost, automatele de încasare APN de la Banca Transilvania, automatele de încasare ROBO ale BRD Groupe Societe Generale, BNA ale Unicredit Ţiriac, Rompay, QIWI si băncile partenere.
Rețeaua de ATM–uri (bancomate): Banca Comercială Română, Banca Română pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale, CEC Bank, ING Bank, UniCredit Ţiriac Bank (folosind orice card bancar), Piraeus Bank Romania, Bancpost, Banca Transilvania, Garanti Bank, RIB – Romanian International Bank, Raiffeisen Bank.
Debit direct: ING Bank, Banca Comercială Română, Banca Română pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale, CEC Bank, Piraeus Bank Romania, Banca Italo Romena, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, Bancpost, Banca Transilvania, Unicredit Ţiriac Bank.
Internet: Fastbanking – Bancpost, Click 24 Banking – BCR, BRD-Net şi BRD@ffice – BRD, Internet Banking – CEC Bank, Citibank Online – Citibank, Home Bank – ING Bank, Online Banking şi BusinessNet – Unicredit Ţiriac Bank, Raiffeisen Online – Raiffeisen Bank, Piraeus Online Banking – Piraeus Bank Romania, Banca Transilvania, Alpha Bank, INTESA SANPAOLO Bank prin intermediul noii aplicaţii de Internet Banking I-B@nk, Garanti Bank, RIB.
Virament bancar: Citibank, Banca Română pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale, Banca Comercială Română, ING Bank, Unicredit Ţiriac Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Bancpost, CEC Bank, Piraeus Bank Romania, Intesa SanPaolo Bank.
Pentru a afla informații despre consumul de energie, facturile și plățile efectuate, clienții Enel Energie şi Enel Energie Muntenia pot apela gratuit InfoEnel la telefon 0800 07 08 09 sau pot accesa pagina de web www.enel.ro secțiunea My Enel.