Acasă Actualitate E.ON este alături de comunităţile afectate de inundaţii

E.ON este alături de comunităţile afectate de inundaţii

DISTRIBUIȚI

Grupul E.ON a reacţionat prompt şi s-a implicat în ajutorarea comunităţii din Dorohoi, una dintre cele mai grav afectate de ploile şi inundaţiile din ultima perioadă. Astfel, la începutul acestei săptămâni, E.ON a venit în întâmpinarea nevoilor urgente ale localnicilor punând la dispoziţia acestora bunuri şi produse de primă necesitate: saltele, pilote, cearşafuri, perne şi produse igienico-sanitare. Totodată, circa 60 de voluntari din partea E.ON au lucrat alături de reprezentanţii autorităţilor la curăţarea locuinţelor inundate, evacuarea imobilelor aflate în pericol de prăbuşire şi au acordat asistenţă persoanelor afectate pentru utilizarea în siguranţă a instalaţiilor de energie electrică şi gaze naturale.
„De asemenea, la nivelul companiilor E.ON din România a fost iniţiată o campanie internă de strângere de fonduri prin donaţii făcute direct de angajaţii grupului. Fondurile astfel colectate vor fi dublate prin intermediul contribuţiei din partea companiilor E.ON şi vor fi destinate în continuare pentru achiziţionarea de bunuri prioritare sinistraţilor. După evaluarea pagubelor la nivelul infrastructurii din Dorohoi, Grupul E.ON va identifica, cu ajutorul autorităţilor, posibilităţile de implicare pe termen lung pentru reabilitarea şi reconstrucţia zonelor afectate”, a declarat, la Bucureşti, Frank Hajdinjak, Director General E.ON România, cu prilejul aniversării celor 5 ani de când Grupul E.ON activează ca investitor în România.
Grupul E.ON a fost alături de comunităţile din România afectate de inundaţii încă din anul 2005, când a ajutat sinistraţii din judeţul Bacău cu suma de 400.000 de Euro, iar în anul 2008, după inundaţiile majore care au afectat judeţul Suceava, a construit o şcoală nouă pentru copiii din satul Sadău, comuna Brodina, valoarea investiţiei fiind de aproximativ 450.000 de euro. Programele de responsabilitate corporatistă derulate în ultimii 5 ani de Grupul E.ON în România au fost îndreptate către promovarea şi derularea unor programe educative pentru copii, sprijinirea de evenimente culturale, acordarea de asistenţă medicală, promovarea sportului pentru copii şi persoane cu dizabilităţi, sprijin pentru persoane defavorizate şi încurajarea acţiunilor de voluntariat. Numai anul trecut, bugetul alocat programelor de responsabilitate socială s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro. „Pentru E.ON, responsabilitatea corporatistă este un aspect fundamental pentru modul în care ne desfăşurăm activitatea. Acest concept cuprinde cinci componente cheie: guvernanţa corporatistă responsabilă, piaţa, mediul înconjurător, comunităţile şi locul de muncă (mediu de lucru). E.ON şi-a stabilit ca ţel să devină lider mondial pentru industria energetică în fiecare din aceste segmente. Dorim să dezvoltăm o cultură corporatistă – la toate nivelele organizaţionale şi a întregului lanţ de valori al afacerii noastre – care să dovedească că gândim şi acţionăm într-o manieră responsabilă faţă de societate”, a mai declarat Frank Hajdinjak, Director General E.ON România.
 

Comentarii

comentarii