Acasă Economic E.ON Gaz România a reorganizat activitatea Centrelor de Relaţii Clienţi din judeţul...

E.ON Gaz România a reorganizat activitatea Centrelor de Relaţii Clienţi din judeţul Timiş

DISTRIBUIȚI

Ca urmare a utilizării frecvente a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei pentru obţinerea de informaţii şi care reprezintă o alternativă la deplasarea la Centrele de Relaţii Clienţi, E.ON Gaz România reorganizează activităţile de comunicare cu clienţii săi pentru a asigura o comunicare modernă şi facilă. Astfel, pe parcursul anului 2008 au fost primite la Call Center-ul E.ON Gaz România aproximativ 161.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 312.000 de apeluri. În primele zece luni ale acestui an aproximativ 546.000 de apeluri au fost înregistrate la Call Center-ul companiei noastre. Trendul crescător al numărului de apeluri de la introducerea acestui serviciu, confirmă faptul că acesta oferă o alternativă viabilă, facilă şi cu perspectivă de dezvoltare a serviciilor oferite clienţilor. Astfel, începând cu data de 1 decembrie 2010, activitatea Centrului de Relaţii Clienţi din Lugoj, situat pe strada Memorandului nr. 3, va înceta, fiind preluată de Serviciul Call Center aflat la dispoziţia clienţilor de luni până vineri între orele 8.00 şi 20.00, la numerele de telefon 0801 000 366 şi 0265 200 366. Clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Gaz România informaţii referitoare la încheierea contractelor, reglementări în vigoare, detalii despre conţinutul facturii de gaze naturale, soldurile clienţilor, modalităţi de plată a facturii de gaze naturale, precum şi utilizarea gazelor naturale în condiţii de siguranţă. E.ON Gaz România se angajează să continue să dezvolte serviciile oferite astfel încât clienţii să beneficieze de servicii optimizate şi uşor accesibile de oriunde s-ar afla.

Comentarii

comentarii