Acasă Economic Fabrica de pantofi Guban – de la tradiție la online

Fabrica de pantofi Guban – de la tradiție la online

DISTRIBUIȚI

Guban Timișoara, o marcă de tradiție în domeniul încălțămintei de damă, a anunțat lansarea noului site de prezentare www.guban.ro. "Prin design, site-ul dă un aer proaspăt mărcii, care deși se bucură de un renume construit de-a lungul a decenii de activitate nu avea o reprezentare corespunzătoare în spațiul virtual, unde femeia secolului al XXI-lea caută în permanență tendințe, caută să afle ultimele curente în modă dorind să-și adepteze fiecare ținută, dar în același timp să se definească printr-un stil propriu. 

Acum, Guban Timișoara, deventit de-a lungul timpului o adevărată autoritate în materie de încălțăminte, reușește să ajungă mai aproape de doamnele și domnișoarele dornice să încalțe ceva special care se remarcă nu doar prin calitate ci și prin modele deosebite în ton cu moda verii 2011", spun reprezentanții companiei. "Femeile dinamice, sofisticate, pot găsi pe site o colecție adaptată perfect stilului și atitudinii lor. Noua gamă, Guban+[design] care transpune experiența de peste 50 de ani în domeniul creației de încălțăminte pentru femei într-o serie de produse care satisfac gusturile celor mai exigente reprezentante ale sexului frumos. Femeia modernă pune internetul la lucru, ajunge pe site-ul guban.ro și sigur nu-l va părăsi fără a-și găsi măcar o pereche de încălțăminte care i se potrivește perfect". Pe lângă informațiile despre companie, site-ul producătorului timișorean de pantofi oferă posibilitatea abonării la un newsletter care va ajunge în căsuța poștală virtuală a abonatelor ori de câte ori apar noutăți în domeniu, se nasc noi tendințe, de câte ori există promoții sau oferte speciale oferite de Guban pentru diverse modele ale mărcii.

De asemenea, utilizatorii site-ului pot afla locația celui mai apropiat magazin de prezentare sau a distribuitorului Guban din orașul lor. ”Prin construcția site-ului, Guban își dorește să fie mai aproape de clienții a căror încredere a reușit să o câștige de-a lungul celor 50 de ani de activitate în domeniu, dar și să se deschidă către noile generații care sunt din ce în ce mai active în mediul online. Ușor de navigat chiar și pentru un utilizator neexperimentat, site-ul dorește să impună marca Guban și în mediul virtual unde să-i câștige aceiași notorietate pe care Guban și-a construit-o în ultima jumătate de veac”, mai spun oficialii Guban. Prin intermediul site-ului, reprezentanții firmei sunt în permanență la dispozița utilizatorilor. Prin formularul de contact, oricine poate contacta un reprezentant Guban pentru a cere detalii suplimentare despre un anumit model sau despre viitoarele colecții.
De la o mică fabrică de cremă de ghete, care și-a început activitatea în 1937, Guban a evoluat de-a lungul timpului, a crescut, s-a maturizat, trecând prin mai multe etape până să ajungă la produsul prin care a reușit să se definească, pantofii de damă. Pornind de la crema de ghete, trecând prin etapa producției corpurilor de iluminat, a pielii sintetice și a produselor de marochinărie, Guban lansează pe piață, în 1959, primul pantof de damă. Lucrați manual în proporție de 70%, respectând cele mai înalte standarde de calitate, pantofii Guban s-au impus ca fiind încălțămintea elitei românești.

Comentarii

comentarii