Acasă Economic Fermierii din Nădlac și-au primit sămânța necesară campaniei de primăvară și au...

Fermierii din Nădlac și-au primit sămânța necesară campaniei de primăvară și au început semănatul

DISTRIBUIȚI

Fermierii din Nădlac și-au primit toată sămânța necesară campaniei de primăvară, luni 6 aprilie, la câteva zile după ce problema agricultorilor a fost semnalată de cotidianul ZIUA de Vest din Timișoara.

Fermierii chiar au și început însămânțarea la timp, deși au așteptat din noiembrie să ajungă sămânță. 

Daniel Grosz, director regional Vest Bayer, a explicat:

”Așa cum am promis, ne-am ținut de cuvânt și noi le-am dus sămânța fermierilor din Nădlac, luni 6 aprilie, iar ei au și început semănatul. Este foarte important să se știe că Bayer își respectă angajamentele.

Nici ei nu se așteptau să rezolvăm problema așa de repede, în câteva zile. De aici au avut de învățat și ei, din această situație nefericită.

Au înțeles și ei care e modul de lucru, dar am avut de învățat și noi ca și companie, fiindcă pe viitor vom lucra numai cu colaboratori cu care Bayer are relații comerciale directe și îi vom exclude pe cei neserioși.

Este foarte important. Atunci eu pot avea controlul. Altfel, când e vorba de a cincea, a șasea mână nu mai pot avea controlul.

Acest mesaj vreau să îl transmit: Bayer își respectă întotdeauna angajamentele față de fermieri. Cazul Nădlac este un caz singular, iar noi l-am rezolvat în cel mai scurt timp”, a declarat Grosz.

Kelo Milan, președintele Cooperativei Agricole Fermierul Nădlăcan din județul Arad, a concluzionat:

”Îl respect pe domnul Daniel Grosz, fiindcă s-a ținut de cuvânt pentru fiecare propoziție pe care a spus-o și iată că am primit sămânța toată, în scurt timp, așa cum a promis.

Din acest punct de vedere a câștigat respectul nostru. Întrebarea noastră pentru Bayer este de ce le permite tuturor de pe piață să cumpere?

E important că a fost rezolvată problema noastră și deja am început să semănăm din sămânța pe care am primit-o luni. L-am sunat și pe domnul Grosz să îi mulțumesc pentru promptitudinea cu care ne-a rezolvat problema”.

Comentarii

comentarii