Acasă Sport FRF-ul ţine cu CFR-ul

FRF-ul ţine cu CFR-ul

DISTRIBUIȚI

CFR Timişoara riscă să intre în istoria eşalonului secund. Şi nu pentru vreo performanţă deosebită, ci pentru felul în care supravieţuieşte pe scena Ligii II, în ciuda faptului că are datorii de aproximativ 100 de mii de euro faţă de foşti fotbalişti sau brigăzi de arbitri. Echipa timişoreană nu a fost programată pentru ultimul joc, pe care ar fi trebuit să-l susţină pe teren propriu, în faţa celor de la CS Otopeni, motivul fiind legat de o datorie faţă de Goşa şi Irimia, doi jucători care au activat sezonul trecut pe terenul de lângă Gara Mare. Gurile rele susţineau că CFR nici nu va mai apuca să dea vreo reprezentaţie în Liga II, clubul timişorean fiind înglobat în datorii, pe lângă restanţa de 6.500 de euro pentru cei doi jucători amintiţi, „feroviarii” mai fiind datori faţă de trei jucători sârbi cu o sumă care se cifrează la aproximativ 30 de mii de euro şi faţă de Gloria Arad cu 60 de mii de euro.
În cele din urmă, CFR Timişoara s-a bucurat din nou de clemenţa FRF-ului, care a amânat luarea unei decizii în ceea ce priveşte litigiul cu Goşa şi Irimia. Mai mult, se pare că Goşa a fost de acord chiar şi cu diminuarea sumei pe care ar trebui să o primească, acesta urmând să încaseze mai puţin de jumătate decât era înţelegrea iniţială. Jocul cu CS Otopeni ar putea fi reprogramat, iar partida de sâmbătă cu Minerul Lupeni va avea loc aproape sigur. Cei mai dezavantajaţi de această programare vor fi, cel mai probabil, „fluieraşii” întâlnirii de sâmbătă, „leoparzii” din cartierul Blaşcovici având datorii pentru încă trei baremuri faţă de arbitri. Conducerea clubului timişorean nu vrea să renunţe la locul din Liga II nici în ruptul capului, chiar dacă echipa a încasat, în opt partide, 30 de goluri, reuşind în schimb o singură realizare. Antrenorul Florin Bugar şi conducătorul Cosntantin Nedelea încă mai cred că echipa va fi salvată de un viitor investitor, asta în condiţiile în care CFR Timişoara se descurcă greu chiar şi când vine vorba despre banii necesari transportului.

Comentarii

comentarii