Acasă Administraţie Fritz și echipa sa încă lucrează la noua organigramă. „Avem 80-90 de...

Fritz și echipa sa încă lucrează la noua organigramă. „Avem 80-90 de posturi vacante. Trebuie să avem grijă să nu umplem aceste posturi cu oameni care nu au calificările necesare”

723
DISTRIBUIȚI

Dominic Fritz a fost întrebat în conferința de marți, 16 martie, despre noua organigramă a Primăriei Timișoara. Ultimele dăți când a fost întrebat, edilul spunea că nu putea fi aprobată o nouă structură în primărie pentru că nu trecuse termenul de șase luni de la anterioara modificare, operată în vara trecută de administrația Robu. Acum, după ce expirarea acestui termen, primarul și echipa sa lucrează la noua organigramă, dar Fritz atrage atenția și asupra unui aspect care complică puțin lucrurile.

„Organigrama este o muncă la care lucrăm. Doar ca să înțelegeți și detaliile acestui proces, de ce este așa de important și de ce îi acordăm atâta atenție, avem momentan în jur de 80-90 de posturi vacante în primărie. În momentul în care am desființa alte posturi altundeva, primul lucru care se întâmplă este să se umple aceste posturi vacante cu oamenii ale căror posturi tocmai le-am desființat. Trebuie să avem mare grijă să nu umplem aceste posturi (cele vacante – n.r.) cu oameni care nu au calificările necesare. Trebuie să vedem fiecare post vacant, să analizăm fiecare post existent, cum se potrivesc între ele și cum se potrivește pregătirea profesională și așa mai departe. Este un proces laborios, dar e unul pe care eu cel puțin îl duc și cu bucurie, pentru că Primăria Timișoara are nevoie de o nouă structură”, a declarat primarul.

Acesta a spus că va fi nevoie și de ajutor extern în realizarea noii organigrame. Vor fi contractate două acțiuni de audit: una pe „partea de procese” și alta pe „partea de resurse umane”. În prima, accentul, spune primarul, va fi pus inclusiv de digitalizarea proceselor. În acest sens, va fi realizată o analiză a proceselor digitale existente. Celălalt, audit pe partea de resurse umane va avea în vedere optimizarea proceselor și structurilor. „Ne va ajuta în faza imediat următoare a reorganizării, pentru că să faci o reorganizare pe hârtie nu ajunge”, a adăugat Fritz.

Comentarii

comentarii