Acasă Actualitate În criza COVID19, DAS Timișoara pune la dispoziția comunității telefonul de Urgențe...

În criza COVID19, DAS Timișoara pune la dispoziția comunității telefonul de Urgențe sociale 0356 981

DISTRIBUIȚI

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara vine în sprijinul beneficiarilor săi, dar și a persoanelor vârstnice din comunitate (peste 65 de ani) și a celor cu dizabilități care sunt lipsite de sprijinul familiei sau al unui aparținător.

La nivelul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, începând cu data de 17.03.2020 au fost constituite echipe care vor acorda pentru aceste categorii sociale (beneficiari actuali și alte persoane comunitate) ajutor (exemplu: realizarea cumpărăturilor, ridicare rețete, cumpărături farmacii etc).

În funcție de nevoile acestor persoane aflate în situații vulnerabile, DAS Timișoara își va adapta sprijinul oferit în comunitate.

Având radiografia problemelor cu care se confruntă și a nevoilor pe care le au în această perioadă, asistenții sociali vor lua toate măsurile care se impun pentru fiecare caz în parte, pentru a trece mai ușor peste această perioadă.

”Îi rugăm pe vârstnicii din comunitate să stea acasă, sănătatea lor şi sănătatea noastră a tuturor fiind extrem de importantă!”, îndeamnă DAS Timișoara.

”În acest sens, DAS Timișoara pune la dispoziția comunității Telefonul Urgențe sociale 0356 981– pe care, în această perioadă, vă rugăm să-l apelați pentru a ne sesiza dacă sunteți sau aveți cunoștință despre persoane vârstnice lipsite de ajutor din Timişoara și persoane cu dizabilități care sunt lipsite de sprijinul familiei sau a unui aparținător”, atenționează DAS Timișoara.

Comentarii

comentarii