Acasă Actualitate În Iulius Town s-a redeschis Gingko Caffe, o locație cu un concept...

În Iulius Town s-a redeschis Gingko Caffe, o locație cu un concept inedit, de inspirație italiană

57
DISTRIBUIȚI

Iulius Town (denumit anterior Openville) aduce noi cafenele și restaurante cu specific internațional și amenajări tematice, care vor redefini modul de petrecere al timpului liber pentru bănățeni. Ansamblul Iulius Town este primul proiect mixt din vestul ţării și va include cea mai mare zonă de retail din regiune, de 120.000 mp, integrând și actualul Iulius Mall Timișoara. 

Una dintre locațiile tematice din Iulius Town este Gingko Caffe, redeschisă recent în Atriumul Iulius Mall Timișoara. Cu un concept nou, aliniat la tendințele internaționale în materie de dinning & leisure, o atmosferă cosmopolită și o selecție de preparate de inspirație italiană, Gingko Caffe le propune bănățenilor o experiență completă pentru timpul lor liber, pauza de cafea sau întâlnirile de business.

Gingko Caffe este acel loc unde poți savura o cafea cu aromă intensă alături de prieteni sau de colegii de la birou, te poți delecta cu preparate delicioase și deserturi rafinate sau o înghețată artizanală. Și asta pentru că îmbină elementele unei veritabile cafenele italiene, cu cele specifice patiseriei și gelateriei, totul pentru a le oferi clienților servicii de calitate și un ambient energic, urban și captivant. Noutatea o reprezintă orientarea locației spre ideea unui „mozzarella bar”, concept care a câștigat tot mai mult teren în industria internațională de dinning și care propune sortimente fine de brânzeturi, în combinații variate, ideale pentru o gustare.

În meniul Gingko Caffe se regăsec numeroase propuneri de băuturi pe bază de cafea, alături de o varietate de torturi și prăjituri cremoase, croissante proaspete, piadine Romagnola și alte delicii de patiserie. Clienții sunt întâmpinați cu o amenajare elegantă, care poartă semnătura unor designeri italieni, și o atmosferă selectă, similară cafenelelor din Peninsulă.

Iulius Town Timişoara va reprezenta principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul ţării. Proiectul mixt va fi realizat în două faze, iar prima sa etapă, aflată în curs de finalizare, va include: 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, 100.000 mp de spaţii de birouri clasa A, săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, un tunel auto şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Comentarii

comentarii