În urma unei sesizări formulate de reprezentanţii unei societăţi comerciale din Timişoara referitoare la faptul că dintr-un depozit de materiale de construcţii se livrează mari cantităţi de mărfuri, existând suspiciuni cu privire la legalitatea operaţiunilor, in ziua de 1 iulie ofiţerii din cadrul I.P.J. Timiş – Serviciul de Investigare a Fraudelor, reprezentanţi ai Gărzii Financiare Timiş şi poliţiştii din cadrul Secţiei 3 Poliţie s-au deplasat la depozitul respectiv. Organele de control au constatat că hala în care s-au depozitat materiale de construcţii era închisă, iar în imediata ei apropiere se aflau mai multe persoane care s-au recomandat ca fiind reprezentanţii unor societăţi comerciale ce au livrat mărfuri societăţii controlate, mărfuri ce nu le-au fost achitate sau care le-au fost achitate cu file CEC fără acoperire şi cu ordine de plată fără a exista disponibil în contul bancar. În urma audierii reprezentanţilor societăţilor comerciale ce au furnizat mărfuri către această societate, identificaţi la depozitul sus-menţionat, au fost formulate, depuse şi înregistrate un număr de 25 de plângeri penale pentru comiterea infracţiunii de înşelăciune, reclamându-se un prejudiciu estimativ în valoare totală de peste 2.500.000 lei. Ulterior, în data de 3 iulie, ofiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor au extins cercetările şi faţă directorul de vânzări al aceleiaşi societăţi. În urma analizării dosarului împreună cu procurorii din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Timiş s-a dispus începerea urmăririi penale faţă de cele două persoane pentru săvârşirea infracţiunii de înşelăciune. Tribunalul Timiş – Secţia Penală, la solicitarea ofiţerilor Serviciului de Investigare a Fraudelor şi procurorilor Parchetului de pe lângă Tribunalul Timiş a emis autorizaţie de percheziţie pentru punctul de lucru al societăţii, perchiziţie ce s-a desfăşurat în cursul zile de 4 iulie. Cercetările continuă pentru probarea întregii activităţi infracţionale şi recuperarea prejudiciului cauzat.