Acasă Economic ING îşi redecorează vitrinele pentru a relansa creditele de nevoi personale

ING îşi redecorează vitrinele pentru a relansa creditele de nevoi personale

653
DISTRIBUIȚI

ING Bank este prima bancă din România care a făcut cu adevărat educaţie bancară, prin Catalogul Bancar lansat la sfârşitul anului 2008. Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu a produselor bancare, un ghid care să îi ajute să se descurce în jungla financiară înconjurătoare. ING le-a spus oamenilor de ce să îşi ia un credit şi cum să se ferească de costurile ascunse, cum să folosească un cont curent cu o dobândă mare în avantajul lor sau cum să îşi plătească facturile în mai puţin de 30 secunde folosind serviciul de internet banking ING Home Bank sau Self’Bank-ul din office-urile ING. Acum, ING îi sprijină pe cei care doresc să trăiască din nou frumos şi a lansat noua  platformă de comunicare „vis şi făcut”.
„Am trecut printr-o grămadă de variante, de la <<adio criză>> la <<restart life>>, de la <<good old days are back>> la <<back to life>>. Dar ne-am oprit la <<Vis şi făcut>> pentru că lasă trecutul în urmă şi vorbeşte simplu, clar şi cu optimism despre puterea pe care o ai de a-ţi trăi viaţa aşa cum vrei”, spune Maria Cristina Matei, director executiv Persoane Fizice ING Bank România.
Primul produs pe care banca va experimenta noul mesaj este creditul de nevoi personale ING Personal. Fiecare din cele 175 de locaţii ING din ţară, inclusiv cele din Timişoara, au fost decorate să arate ca vitrina unui magazin de pantofi, de haine, de mobilă, de produse electronice, ING fiind astfel prima bancă din România care iese din nou din tiparele clasice de imagistică bancară.

Comentarii

comentarii