Acasă Economic Investiţie pentru viitor… Comerţ electronic de spart criza, la Timişoara

Investiţie pentru viitor… Comerţ electronic de spart criza, la Timişoara

DISTRIBUIȚI

Au trăit cu convingerea că un proiect european nu poate fi câştigat decât extrem de greu, dar după exact doi ani s-au convins că nu este deloc aşa. Firma SC Logitrade Consulting SRL din Timişoara a reuşit să câştige un proiect european pentru implementarea unui sistem informatic de comerţ electronic, cu ajutorul căruia au dat o lovitură mortală crizei economice. Clienţii au gustat imediat oportunitatea şi nu s-au lăsat prea mult aşteptaţi.

Inovaţia şi atitudinea fac diferenţa în comerţul de criză

O inovaţie de ultimă oră pe partea de produs, management şi logistică a adus Logitrade Cosulting în topul firmelor ce fac comerţ electronic din România. Proiectul european „Creşterea eficienţei economice a SC Logitrade Consulting SRL, prin implementarea unui sistem de comerţ electronic” valorează aproape 657.000 de lei. Valoarea sa adevărată stă însă în muţumirea clienţilor. „Într-o perioadă în care scăderea vânzărilor este în medie 20%, noi am crescut cu 30%. Suntem convinşi că şi datorită sistemului informatic, după criză, vom ieşi cu o cotă dublă de piaţă. Sistemul informatic dobândit ne-a mulat pe clienţi, diferenţa în comerţ o face inovaţia şi atitudinea faţă de clienţi”, au spus reprezentanţii firmei, într-o conferinţă de presă, organizată recent, la Timişoara.

Cei mai rapizi în domeniu

Firma din capitala Banatului a devenit renumită  datorită faptului că este distribuitor, printre altele, a celebrelor produse Laura Baldini. Orice produs comandat on-line, pe site-ul firmei timişorene ajunge la cea mai îndepărtată destinaţie din România, în maxim 48 de ore. Mai rapid ca orice altă firmă de profil din ţara noastră. Sitemul informatic este atât de complex încât poate oricând să-ţi aşeze produsele pe rafturi, în funcţie de numărul de vânzări, ba, mai mult, poate chiar să detecteze angajaţii prea leneşi sau prea conştiincioşi ai SC Logitrade Consulting. Clienţii câştigă şi ei mult timp, bani, deci comoditate… Sitemul informatic de comerţ electronic a fost obţinut prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competivităţii Economice” – co-fiinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale. Proiectul are o durată de implementare de 12 luni. „Obiectivele specifice ale proiectului sunt dezvoltarea comerţului prin utilizarea comerţului electronic, menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri, prin gestionarea informatică a tuturor informaţiilor legate de aceştia, în special prin intermediul aplicaţiei Business to Business, dar şi eficientizarea deciziilor de management, prin implementarea unor instrumente de analiză şi suport decizional”, au mai spus reprezentanţii firmei Logitrade Cosulting din Timişoara. Proiectul a fost conceput cu sprijinul Expert Consulting Timişoara.

Comentarii

comentarii