Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție
și prevenție în magazine și în sedii, pentru a spori siguranța clienților și a
angajaților.
Astfel, cel puțin
o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele des utilizate de clienți și
colegi și obiectele de uz comun, precum
cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade,
cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele
de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și
Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și
altele.
Toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților
sunt dezinfectate în totalitate cel
puțin o dată pe oră.
”În toate magazinele sunt amplasate stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în
zonele pentru clienți, cât și la casele de marcat și informăm constant cu
privire la aceste măsuri. Toți angajații noștri cunosc regulile de igienă și îi
încurajăm să le respecte.
De asemenea, pe această cale, rugăm clienții să păstreze distanța de siguranță de 1 metru,
să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor și să opteze
pentru plata cu cardul sau cu
telefonul.
În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor
suplimentare de igienă și prevenție.
Am demarat și un set de măsuri pentru a proteja angajații din birouri. De asemenea, am pus la dispoziție și o linie telefonică
specială pentru informarea corectă și completă a angajaților.
Reamintim că magazinele vor continua să fie bine
aprovizionate și că produsele Kaufland pot fi comandate și prin Glovo,
serviciul online de livrări la domiciliu.
Suntem în permanent contact cu autoritățile și partenerii
noștri naționali și internaționali și urmărim evoluția situației. Ne angajăm să
luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța clienților și a
colegilor noștri”, se precizează într-un comunicat al companiei.
Acasă Economic Kaufland România a instituit măsuri suplimentare pentru a spori siguranța clienților și...