Acasă Actualitate „La Primăria Lugoj nu se pune problema reducerilor de personal”

„La Primăria Lugoj nu se pune problema reducerilor de personal”

274
DISTRIBUIȚI

• Primarul Francisc Boldea a anunţat însă că „pentru eficientizarea activităţii din cadrul instituţiei va fi elaborată o nouă organigramă”
Guvernul a luat o serie de măsuri organizatorice, care să reducă cheltuielile cu personalul, bunurile şi serviciile din administraţia publică, stabilind normative privind necesarul de personal al unei primării în funcţie de numărul de locuitori ai zonei. Primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, a anunţat, într-o conferinţă de presă, că la Primăria Lugoj nu se pune problema unor reduceri de personal. „Salariile angajaţilor sunt asigurate exclusiv de la bugetul local, astfel încât pentru aparatul de specialitate al primarului nu se primesc bani de la Guvern. Aşadar, nu se pune problema unor reduceri de personal. Mai mult decât atât, chiar dacă se ia în calcul procentul vehiculat de autorităţile centrale, respectiv 0,21 %, tot nu poate fi luată în calcul reducerea posturilor, deoarece acestea sunt mai puţine decât maximul legal”, a declarat Francisc Boldea, având în vedere faptul că, la o populaţie de 44.570 de locuitori la recensământul din 2002, Lugojul ar trebui să aibă 93 de funcţionari publici, dar în prezent în aparatul propriu al primarului figurează 116 funcţii, din care 33 sunt vacante. „Situaţia se complică, însă, dacă se iau în calcul şi serviciile publice subordonate Consiliului Local Lugoj. În acest caz, este vorba de peste 900 de angajaţi, dintre care 543 aparţin Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară, iar dintre aceştia 388 sunt asistenţi personali”, a declarat primarul Francisc Boldea, menţionând însă că, după apariţia ordonanţei de guvern cu noile reglementări, „pentru eficientizarea activităţii din cadrul instituţiei, va fi elaborată o nouă organigramă, pentru că unele sectoare sunt supradimensionate, în timp ce altele sunt subdimensionate”.

Comentarii

comentarii