Acasă Cultura Lansare inedită de carte, marți, la “Două Bufnițe” Timișoara

Lansare inedită de carte, marți, la “Două Bufnițe” Timișoara

DISTRIBUIȚI

Marți, 20 februarie 2018, ora 18.30, la Librăria “La Două Bufnițe” din Piața Unirii Timișoara, va avea loc lansarea cărții “Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România”, pentru care istoricul Adrian Cioroianu a venit tocmai de la București să prezinte lucrarea.

Cartea este o colecție de povești adunate de la vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu acest fenomen – fie că sunt vânzători, antreprenori sau simpli oameni care trebuie să își valorifice produsele, serviciile, ideile și de ce nu… să se vândă pe ei.

„Noi, românii, am demonstrat de mai multe ori că putem avea idei interesante, dar nu putem să le punem în practică la scară serioasă. În orice companie, când pornești, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci și de zona de business, de comercial, de cunoștințe și competențe de dezvoltare a distribuției internaționale, de înțelegere a pieței. Acesta adaugă că, dacă la nivel de suport și customer care, specialiștii români au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai înalte standarde globale („aici suntem deja între master și doctorat”, spune Talpeș), în zona de marketing nivelul e mai scăzut („suntem ca niște absolvenți de gimnaziu și ne batem cu doctoranzi pe piețe cum e cea din SUA”). Dacă viața companiei nu stă în mâinile unor doctori în vânzări și marketing, ci ale unor absolvenți de școală generală, s-ar putea ca banii ăștia să se risipească în doi timpi și trei mișcări și să nu te alegi cu nimic”, explică Florin Talpeș, Revista BIZ.

 

 

Comentarii

comentarii