Acasă Actualitate Lefties, brandul Grupului Inditex specializat în modă pentru întreaga familie, a...

Lefties, brandul Grupului Inditex specializat în modă pentru întreaga familie, a deschis în Iulius Town Timișoara al treilea Digital Store din România

DISTRIBUIȚI

Joi, 10 octombrie, Lefties, brand din Grupul Inditex, una dintre cele mai mari companii de retail de modă din lume, s-a inaugurat în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara. Astfel, ansamblul multifuncțional a devenit primul proiect din România care integrează în mixul de retaileri toate brandurile din portofoliul Grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home și Lefties.

Dispus pe o suprafață generoasă de 5.000 mp, la etajul Iulius Mall, Lefties a inaugurat joi, al treilea său magazin din România, o locație care înglobează cele mai noi trenduri digitale din retail: cabine de probă inteligente, casele Easy Pay pentru plăți cu card sau numerar, stații dedicate pentru returnarea articolelor achiziționate și secțiunea de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte și accesoriilor. Magazinul Digital Lefties are o dispunere unică a produselor, facilitând o identificare rapidă a articolelor dorite de către clienți, fie în funcție de preț, fie de stilul personal.

Strategia de dezvoltare în România a brandului mizează pe conceptul unic de Digital Store, ce se găsește acum și în Iulius Town Timișoara, prin care oferă clienților spații comerciale ample cu suprafețe cuprinse între 3.000 și 5.000 de metri pătrați, magazinul fiind echipat cu tehnologie avansată pentru o experiență de cumpărături facilă, integrată și eficientă.

Cabine de probă inteligente 

Magazinul Digital Lefties introduce un sistem inovator de organizare în zona cabinelor de probă, care reduce timpii de așteptare. Dacă gradul de ocupare depășește 50%, sistemul activează automat un număr de ordine, permițând clienților să continue cumpărăturile până când se eliberează o cabină de probă, nemaifiind necesar să rămână la coadă. Notificările sunt trimise prin intermediul aplicației Lefties sau printr-un bilet imprimat atunci când cabina de probă devine disponibilă. Cabinele de probă sunt dotate, de asemenea, cu un carusel pentru returnări, clienții având posibilitatea de a introduce printr-o fantă dedicată articolele pe care decid să nu le achiziționeze, urmând a fi trimise direct în depozit pentru procesare de către personalul magazinului.

Easy Pay 

Acest sistem inovator de plată folosește tehnologia RFID pentru a scana instant articolele pe care clienții le selectează pentru achiziție și permite plăți prin numerar, card sau telefon mobil. Easy Pay elimină cozile la casă, permițând clienților să plătească din orice secțiune a magazinului, simplificând totodată procesul de îndepărtare a etichetelor de securitate de pe articole.

Lefties Lifestyle: Mai mult decât modă, un stil de viață 

Odată cu lansarea Digital Store, Lefties aduce conceptul său de lifestyle unui public mai larg din România, oferind piese esențiale atemporale, durabile și de înaltă calitate pentru toată familia. Colecțiile pentru femei, bărbați, adolescenți, fete, băieți și bebeluși sunt concepute ținând cont de nevoile cotidiene ale clienților, oferind astfel haine versatile și ușor de purtat.

Despre Iulius Town

Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, realizată de IULIUS şi Atterbury Europe, Iulius Town include atât cea mai mare suprafață de retail din afara Bucureștiului, cât și cel mai extins hub de birouri din Vestul țării.

  • 102.000 mp retail, 450 de magazine, cafenele şi restaurante tematice
  • 12 săli de cinema * primul concept cinema VIP (cină și film all inclusive) din afara Capitalei
  • centru de fitness * piscină semiolimpică
  • grădiniță şi şcoală primară
  • parc * carusel venețian * piațete evenimente * lac
  • 4 clădiri office premium * 82.000 mp * 50 companii multinaționale * 9.500 angajați
  • 3 săli de evenimente

Despre Lefties

Lefties este una dintre cele mai importante companii de modă accesibilă la nivel național și internațional, destinată tuturor tipurilor de public și vârste. Brandul are patru secțiuni pentru a satisface toate nevoile familiei: Femei, Bărbați, Adolescenți și Copii (fete, băieți și bebeluși). Fiecare colecție include propria linie de încălțăminte și accesorii, pentru a oferi garantat ținute complete  pentru întreaga familie. Cu peste două decenii de experiență, Lefties operează o platformă comercială integrată și globală, prezentă în aproape douăzeci de piețe internaționale. Brandul face parte din Grupul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de distribuție de modă din lume. Modelul său de afaceri integrează designul, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde rapid nevoilor clienților în materie de creativitate, design și calitate.

Comentarii

comentarii