Acasă Economic Lidl a ajuns să exporte alimente şi băuturi româneşti şi deschide un...

Lidl a ajuns să exporte alimente şi băuturi româneşti şi deschide un nou centru logistic în România

DISTRIBUIȚI

Retailerul german Lidl deschide, la Lugoj, al patrulea centru logistic din România, care îl va ajuta să optimizeze procesele logistice, mai ales că retailerul german exportă produse marcă proprie fabricate în România în valoare de zeci de milioane de euro.
Retailerul german Lidl a exportat anul trecut produse marcă proprie fabricate în România în valoare de 26 de milioane de euro,a declarat Claudiu Rizea, director de expansiune regiunonala Lidl. Potrivit acestuia, Lidl exportă direct către punctele de distribuţie Lidl produse de panificaţie, ulei, mezeluri, bere şi băuturi alcoolice.
De altfel, pentru a-şi optimiza procesele logistice, retailerul a investit 20 de milioane de euro în construcţia celui de-al patrulea centru logistic din Romania, pe care l-a inaugurat recent la Lugoj. Centrul se află pe un teren de 160.000 mp şi are o suprafaţă construită de 45.000 de metri pătraţi, fiind unul dintre cele mai moderne din ţările unde opereaza retailerul.
“Am ales Lugoj pentru ca dorim sa avem o expansiune în zona de Vest, unde avem deja 46 de magazine. Nu dorim să ne oprim aici. De asemenea, Lugoj este legat de autostradă”, a declarat Cristina Lang, directorul centrului logistic Lugoj.
Potrivit acesteia, capacitatea centrului este de 22.500 de paleţi, adica 680 de camioane, astfel că zilnic intră în centru 2.000 de paleţi. Livrarile se fac zilnic, iar depozitul a presupus angajarea a 200 de oameni.
Activând în 27 de țări din Europa, cu mai mult de 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, cu peste 100 de centre logistice, care asigură aprovizionarea pentru aproximativ 10.000 de magazine.

Comentarii

comentarii