Acasă Administraţie Lucrările la inelul 4 de trafic din Timișoara sunt ”în linie dreaptă”...

Lucrările la inelul 4 de trafic din Timișoara sunt ”în linie dreaptă” doar pe Facebook

DISTRIBUIȚI

Inelul 4 de trafic din Timișoara, ultima găselniță a primarului Nicolae Robu, sună bine pe Facebook, dar în realitate este format din lucrări în stadiul de licitație pentru proiectare sau chiar de… pregătire pentru licitație. Prin urmare primarul se ferește să-și asume vreun termen de finalizare, chiar dacă susține că lucrările sunt ”în linie dreaptă”.

Primarul Nicolae Robu, în continuarea ultimei postări de pe Facebook, a anunțat că urmează organizarea unei licitații pentru proiectarea și studiul de fezabilitate al tronsonului Sever Bocu – Armoniei, din zona de Nord a orașului, și continuă lucrările pe segmentul din inelul 4 ar urma să lege Calea Sever Bocu de Calea Lugojului, în două etape, până la strada Măcin și de la aceasta.

Licitaţia amintită de primar presupun proiectare și întocmire a Studiului de Fezabilitate pentru amenajarea Inelului IV pe segmentul Calea Sever Bocu-strada Armoniei. Valoarea contractului este de 95.040 lei, iar durata este de 135 de zile. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 2 aprilie 2020, ora 15,

Modul în care se desfășoară acțiunile este explicat de edil: „Suntem îngrădiți, pe deoparte, de resursele financiare și suntem îngrădiți probleme diverse pe care le întâmpinăm.(…) Nu sunt lucrurile atât de simple precum par pentru cineva care nu a avut ocazia să și facă așa ceva”.

Robu mai spune că lucrările pe segmentul Calea Lipovei – Calea Lugojului sunt chiar avansate, până într-un punct. Momentan, spune acesta, până la UMT se lucrează, iar în curând se va ajunge pe strada Măcin, urmând să fie asigurată și legătura cu Calea Lugojului.

„Nu mai contează explicațiile, acum suntem în linie dreaptă. Avem toate tronsoanele într-un stadiu sau altul de proiecte. Pentru unele urmează să aibă loc licitații, iar altele au deja licitațiile lansate, pentru proiectare sau execuție. Trebuie să fie îndeplinite toate condițiile prevăzute de lege. (…) Nu mai avem piedici și e în derulare o lucrare amplă, cea mai amplă, putem spune, pentru că inelul 4 înconjoară orașul, fiind un drum intravilan, nu centură ocolitoare”, mai spune Nicolae Robu.

„Inelul 4 reprezintă o înșiruire de tronsoane intravilane care va prelua traficul greu și o mulțime de mașini, traficul ușor, ale acelora care nu au treabă în zona centrală, și vor prefera inelul, în loc să intre traficul din zona centrală”, a încheiat acesta.

În postarea făcută cu câteva ore înainte, pe Facebook, Robu prezenta și stadiul fiecărui sector:

„1). Str. Gr. Alexandrescu (Aradului-Torontalului):

• licitație pt execuție în derulare

2). Str. Gr. Alexandrescu (Torontalului – Bogdanestilor):

• modernizare în pregătire

3). Bogdăneștilor:

• licitație pt execuție în derulare

4). Pasajul subteran Solventul:

• licitație pt execuție în pregătire

5). Podul nou peste Bega “Solventul”:

• licitație pt proiectare în pregătire

6). Dâmbovița&Rebreanu:

• modernizare în pregătire

7). Conexiune AEM – malul stâng al Canalului Bega:

• proiectare în derulare

8)Podul nou peste Bega “Bobâlna”

• proiectare în derulare

9). Malul drept al Canalului Bega&Ștrandului&Behela&Aleea Pădurea Verde&Imbroane&Măcin:

• licitație pt proiectare în pregătire

10). Constructorilor (conexiune UMT – Calea Sever Bocu):

• în execuție

11-12). Conexiune Calea Sever Bocu – Calea Aradului:

-tronson 1:

•licitație pt proiectare în derulare

-tronson 2:

• proiectare în derulare”.

Comentarii

comentarii